AA44 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du vet du er trett når du sovner kanskje? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 - Du veit nAr du er trOtt nAr du gAr inn i feil bil ! jA skjedde med meg, bilen var nesten helt lik, ja da ble jeg ikke flau - Du veit nAr du er trOtt etter 10 minutter i klasse rommet innser du at du er i feil klasse. og nAr du innser det skriker du "fitte" hOyt og sier at du er i feil klasserom ! Japp skjedde samme uken til og med ! slitsom uke ? ja Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du presterer å slå av vekkerklokka som ligger på toppen av et skap to meter bortenfra senga i søvne og sover videre... Det skjer altfor ofte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) .. Når du ikke klarer å holde Pspen vertikalt og øynene er ikke langt fra å gli igjen. Spesielt når det er den letteste versjonen! Endret 9. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når man ikke ser at døra er igjen.... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du bare sitter oppe og ikke gjør noe. Når du får vondt i hue av å ha på deg headset. Og når du holder på å sovne når man er pilot i Black-Hawk med masse folk i på BF: p Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du prøver å koble til tastaturet og musa til tv'n fordi en fyr på nattkino har daua og du skal "loade" tilbake slik at du kan redde ham.. =/ Hmm, jeg ble filma når jeg gjorde det, jeg merka det ikke oO Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du vet du er trøtt når du: -Setter sjokolade pålegget i vaskemaskinen -Lurer på hvilken side av rommet døra var -Setter et glass med apelsinjus i krydder hylla -Legger deg på feil rom og våkne en time senere av at broren din lurer på hva du gjør der -Tar hårgele på tannbørsten og deretter ikke skjønne hvorfor det smaker så dårlig Ja, allt dette har skjedd med meg. Endret 9. februar 2008 av frinder Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du vet du er trøtt når du: - ser på nrk1 - bare sitter og glor i taket i noen minutter til du innser at det ikke kommer til å skje noe der - når du ikke husker hva som skjedde for 10 sekunder siden - når du forveksler en skuff med et toalett - når du våkner, ser på klokka, får panikk og løper til skolen. Men så finner du at det er 2 timer til den begynner. Ja det har hendt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du vet du er trøtt når du sovner med stereo'n på full guffe... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi nerder som er lenge oppe har venta lenge på denna Du pleier da ikke være så lenge oppe da. Men du veit du er trøtt når du skal gå på dass og kræsjer i døra og faller på gulvet og får latterkrampe av hvor komisk det hadde sett ut. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vi nerder som er lenge oppe har venta lenge på denna Du pleier da ikke være så lenge oppe da. Men du veit du er trøtt når du skal gå på dass og kræsjer i døra og faller på gulvet og får latterkrampe av hvor komisk det hadde sett ut. :!: Endret 9. februar 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi nerder som er lenge oppe har venta lenge på denna Du pleier da ikke være så lenge oppe da. Men du veit du er trøtt når du skal gå på dass og kræsjer i døra og faller på gulvet og får latterkrampe av hvor komisk det hadde sett ut. *ler* Det gjorde jeg òg. ^^ Klarte bare ikke å slutte å le! Utrolig deilig følelese egentlig! :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 -Tar hårgele på tannbørsten og deretter ikke skjønne hvorfor det smaker så dårlig Bytt ut med såpe så er jeg enig Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg bygger sammen 2 gamle PC-er: 1. Du veit at du var trøtt natta før når du finner ut at du har bygd sammen den helt nye PC-en med den en av de gamle omfg, Mitt nVidia GeForce 8600 skjermkort ble nesten ødelagt !!!! 2. Eller når du synes det er for varmt på rommet der du er og tenker: "Aha! Pipa er sikkert tett!" Også går du ut og tar med stige for å se om det er pipebrann, men når du kommer opp på taket, kan du ikke fatte eller begripe hvorfor du er der 3. Eller hvis du begynner å vaske vinduene til den sure naboen mitt på natta, du trodde jo at siden du ikke så noe ut av ditt eget vindu så måtte det jo vaskes.. Nr 1 og 3 har skjedd med meg, nummer 2 skjedde en jeg kjenner Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du vet du trenger en god natts søvn når: - Det konsumeres så mye kaffe at kaffetraktern går ut i streik - Fem minutter på sofaen blir til ufrivillige åtte timer - Du bærer matvarene hjem med posene under øynene - Kjeven går ut av ledd pga gjesping Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du vet du trenger en god natts søvn når:- Du bærer matvarene hjem med posene under øynene Hahaha! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du bruker brorens tannbørste 2 dager på rad og merker etterhvert den ekle smaken i munnen Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ... det dugger på øynene Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 - Når du står i flere sekunder og lurer på hvor tannbørsten er blitt av, for så å finne ut at du står med den i hånda... - Når du prøver å låse huset med bilnøkkelen ... og omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå