tatcHe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når man går rundt i huset i to timer før man plutselig kommer på at man har et pågående LAN i 2. etasje. -.- Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Når du holder på å helle frokostblandingen i glasset, og tenker "inni helvete så vanskelig det var å treffe den asjetten da!" Endret 23. september 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når du spiller stepmania på PC-en og misser på alle pilene fordi du ikke orker å trykke ned tastene Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ¨Når du tar såpe på tannbørsten Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 ¨Når du tar såpe på tannbørsten 9560267[/snapback] Eller fuktighetskrem. Det smakte dritt. Lenke til kommentar
O__o Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Sovner i En Trillebår med ei kjerring oppå deg:P Eller var knaskje litt drita og Endret 22. oktober 2007 av O__o Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 ... sovner I trappa ^^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 du vet du er trøtt når du, sover! dagens tørre vits. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sovner på do på danskebåten. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 når synet blir veldig uklart Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 når synet blir veldig uklart Når synet blir fraværende. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 -Når du kommer deg helt til skolen før du innser det henger undertøy i den ene borrelåsen på sekken din Den er vel litt kjip ...du syns det er underholdene å lese "100 måter å bake brød"... Dagens! :!: Du vet du er trøtt når du står i dusjen og smører deg inn med body lotion, i stedet for dusjsåpe, og ikke merker det før dagen etterpå. Merkelig nok begynte det å klø noe sinnssykt. Her er forresten tre forskjellige påstander om søvnmangel: - Hvis du er våken 21 timer i strekk, presterer du på linje med en som har én i promille. (Kilde: Puls på NRK) - Et døgn uten søvn gir deg reaksjonsevne og kjørestil tilsvarende 1,0 i promille. (Kilde: runeskrift.no) - En sjåfør som mangler søvn, har en reaksjonsevne som tilsvarer 0,8 promille i blodet. (Kilde: femina.no) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når du ikke husker at vekkerklokka ringte.. Og skiller mellom Geografi boka og Samfunnsfagboka Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Omfg, jeg presterte å putte brødet i kjøleskapet, og mobilen i fryseren. Hallo? Hvor i helvete var jeg? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når du stiller på jobben med stresskoffert og pusekatt-tøfler Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Omfg, jeg presterte å putte brødet i kjøleskapet, og mobilen i fryseren. Hallo? Hvor i helvete var jeg? Den har jeg selv gjort Eller legge fra seg fjernkontrollen i kjøleskapet når man henter noe digg til filmkvelden ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Omfg, jeg presterte å putte brødet i kjøleskapet, og mobilen i fryseren. Hallo? Hvor i helvete var jeg? Den har jeg selv gjort Eller legge fra seg fjernkontrollen i kjøleskapet når man henter noe digg til filmkvelden ^^ det har jeg gjort! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ... du markerer tekst på nettsider med lys bakgrunn slik den blir lettere å lese. når du øver på et instrument og fortsetter å spille mens du halvsover. Det er gøy! Jeg havner i en slags transe. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Omfg, jeg presterte å putte brødet i kjøleskapet, og mobilen i fryseren. Hallo? Hvor i helvete var jeg? Den har jeg selv gjort Eller legge fra seg fjernkontrollen i kjøleskapet når man henter noe digg til filmkvelden ^^ det har jeg gjort! Jeg har prestert og legge brødet i kjøleskapet med dette er på morgenen før skolen starter da riktignok. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når man banner og herjer og undrer på hvorfor bilnøkkelen bare kiler seg i låsen , for så å finne ut at du står ved feil bil. Skjedde meg I forgårs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå