Lefse Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når vekkerklokka ringer og du prøver å stoppe lyden med å koble fra høyttalerne på stereoen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når du sitter med laptopen og hører på musikk på mobilen, og prøver å justere lyen med volumknappene på laptopen. Når du skriver så sløvt på tastaturet at vennene dine på msn spør deg om du er ful. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Denne kan vel egentlig også postes i "du vet du har spilt for mye wow" tråden..når du går inn på "den store hundetråden" og må lese ca. 2 sider før du finner ut at det ikke var den store huntertråden" satt der å lurte på hvorfor de hadde gått så off-topic med pets 9402185[/snapback] Helt fantastisk, jeg trodde jeg var alene om å ha gått på denne smellen. For meg var det riktignok omvendt, men dog. 9407252[/snapback] Samme her. Ellers har jeg vært så trøtt at jeg har skrudd på alle lysene på rommet, da jeg trodde de var på og måtte skrus av. Deretter gikk jeg og la meg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 At man sitter i timen og prover a scrolle ned boken i skoletimen med blyanten. Det var rett for jeg datt i pulten. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når du ligger og halvsover og hører på at morra di og broren din snakker sammen i et annet rom, så tar du fjernkontrollen og skal skru opp lyden for å høre hva de sier - Been there!! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 når du drømmer at du er på skolen og rekker opp handa de... nede roper mamma at du må stå opp siden du skal på skolen med og rope bare navnet ditt...jeg selv svarte så fint til mamma med og rope tilbake at det ikke var noe likavell litt trøtt?? trur det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 når du sitter og taster på tastaturet og finner ut at data'n er av og at det er TV'n ved siden av du glor på. Jeg prøvde å skru på skjermen, svart skjerm, sjekka da om alle kablene var koblet til, hørte etter en vifte lyd, og det var det Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fra PS2'n . Ja jeg var veldig trøtt, var en gang i sommerferien, ca kl 02.00 elns xD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Du veit du er trøtt når du sitter å fascinerer deg over klarheten, og den skikkelig kule akvariumseffekten du har på skjermspareren, før det går opp for deg at det er akvariumet siden av pcen Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 du vet når du er trøtt når du begynner å hallusinere! kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der 9405485[/snapback] Erfaring eller...? 9407234[/snapback] Kan man trygt si:P Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du vet når du er trøtt når du begynner å hallusinere! kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der 9405485[/snapback] Erfaring eller...? 9407234[/snapback] Kan man trygt si:P 9409847[/snapback] Hvordan i alle dager klarte du å ikke sove i 60 timer?! Endret 2. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du vet når du er trøtt når du begynner å hallusinere! kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der 9405485[/snapback] Erfaring eller...? 9407234[/snapback] Kan man trygt si:P 9409847[/snapback] Hvordan i alle dager klarte du å ikke sove i 60 timer?! 9409909[/snapback] Jeg sov ikke på 64 timer, men hallusinasjonene kom etter ca 60:P Det er bare å ikke legge seg det:P var sammen med noen kompiser en helg, og vi hadde en liten konkuranse om å ikke sove.. jeg vant Og det skal sies at det var uten noen form for koffeinholdige drikker eller andre greier som holder deg våken:P Er russ i år, og da skal det bli 72.. (da må jeg ha koffein) hehe Endret 2. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når du sitter og ser på MessTV i 3-4 timer og snakker dritt om alle dustene som faktisk sitter og ser på programmet. 9405523[/snapback] Kjenner meg igjen der Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du vet når du er trøtt når du begynner å hallusinere! kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der 9405485[/snapback] Erfaring eller...? 9407234[/snapback] Kan man trygt si:P 9409847[/snapback] Hvordan i alle dager klarte du å ikke sove i 60 timer?! 9409909[/snapback] Jeg sov ikke på 64 timer, men hallusinasjonene kom etter ca 60:P Det er bare å ikke legge seg det:P var sammen med noen kompiser en helg, og vi hadde en liten konkuranse om å ikke sove.. jeg vant Og det skal sies at det var uten noen form for koffeinholdige drikker eller andre greier som holder deg våken:P Er russ i år, og da skal det bli 72.. (da må jeg ha koffein) hehe 9411176[/snapback] Folk har vel omkommet av mindre Endret 2. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når man skal bort å slå av vekkerklokka og heller drar ut alle ledningene til den eksterne hardisken og går å legger deg igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Når man skal bort å slå av vekkerklokka og heller drar ut alle ledningene til den eksterne hardisken og går å legger deg igjen. 9412484[/snapback] Eller når du pælmer vekkerklokka etter mora di, og kaller hu "jævla hore" og sånt. Og våkner etterpå, går ut på kjøkkenet, og skjønner ikke hvorfor mora di er så sur, fordi du ikke husker en drit Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Man er trøtt når man får alvorlige vrangforestillinger, mister bevisstheten, og blir usikker på om man faktisk er våken eller drømmer. Ting som har skjedd er såpass uklare at man er usikker på om de har skjedd, man får flashbacks fra fortiden, og man skvetter plutselig til når man innser hvor man er\hva man gjør. Hatt det slik i flere måneder pga. dårlig nattesøvn. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ..Når man napper laksen uten noe for å holde seg våken ..River seg i håret for å lese mailen Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Når du plutselig våkner, ser på klokka og den er 7, så du friker ut og tror du skal må forte deg på skolen :!: Skjer nok litt for ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå