Gå til innhold

Du vet du er trøtt når....

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne kan vel egentlig også postes i "du vet du har spilt for mye wow" tråden..

når du går inn på "den store hundetråden"

og må lese ca. 2 sider før du finner ut at det ikke var den store huntertråden" :p

satt der å lurte på hvorfor de hadde gått så off-topic med pets :roll:

9402185[/snapback]

Helt fantastisk, jeg trodde jeg var alene om å ha gått på denne smellen. For meg var det riktignok omvendt, men dog.

9407252[/snapback]

Samme her.

Ellers har jeg vært så trøtt at jeg har skrudd på alle lysene på rommet, da jeg trodde de var på og måtte skrus av. Deretter gikk jeg og la meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

når du sitter og taster på tastaturet og finner ut at data'n er av og at det er TV'n ved siden av du glor på.

Jeg prøvde å skru på skjermen, svart skjerm, sjekka da om alle kablene var koblet til, hørte etter en vifte lyd, og det var det

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fra PS2'n :p
. Ja jeg var veldig trøtt, var en gang i sommerferien, ca kl 02.00 elns xD
Lenke til kommentar
du vet når du er trøtt når du begynner å hallusinere!

kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der :ohmy:

:thumbup:

9405485[/snapback]

Erfaring eller...?

9407234[/snapback]

Kan man trygt si:P

9409847[/snapback]

Hvordan i alle dager klarte du å ikke sove i 60 timer?!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

kommer etter ca 60 timer uten søvn:P det er sjukt det! ser masse ting over alt som ikke er der :ohmy:

9405485[/snapback]

Erfaring eller...?

9407234[/snapback]

9409847[/snapback]

9409909[/snapback]

Jeg sov ikke på 64 timer, men hallusinasjonene kom etter ca 60:P

Det er bare å ikke legge seg det:P var sammen med noen kompiser en helg, og vi hadde en liten konkuranse om å ikke sove.. jeg vant :D

Og det skal sies at det var uten noen form for koffeinholdige drikker eller andre greier som holder deg våken:P

Er russ i år, og da skal det bli 72.. (da må jeg ha koffein) hehe

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

9405485[/snapback]

Erfaring eller...?

9407234[/snapback]

9409847[/snapback]

9409909[/snapback]

Jeg sov ikke på 64 timer, men hallusinasjonene kom etter ca 60:P

Det er bare å ikke legge seg det:P var sammen med noen kompiser en helg, og vi hadde en liten konkuranse om å ikke sove.. jeg vant :D

Og det skal sies at det var uten noen form for koffeinholdige drikker eller andre greier som holder deg våken:P

Er russ i år, og da skal det bli 72.. (da må jeg ha koffein) hehe

9411176[/snapback]

Folk har vel omkommet av mindre :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Når man skal bort å slå av vekkerklokka og heller drar ut alle ledningene til den eksterne hardisken og går å legger deg igjen.

9412484[/snapback]

Eller når du pælmer vekkerklokka etter mora di, og kaller hu "jævla hore" og sånt. Og våkner etterpå, går ut på kjøkkenet, og skjønner ikke hvorfor mora di er så sur, fordi du ikke husker en drit :blush:

Lenke til kommentar

Man er trøtt når man får alvorlige vrangforestillinger, mister bevisstheten, og blir usikker på om man faktisk er våken eller drømmer. Ting som har skjedd er såpass uklare at man er usikker på om de har skjedd, man får flashbacks fra fortiden, og man skvetter plutselig til når man innser hvor man er\hva man gjør.

Hatt det slik i flere måneder pga. dårlig nattesøvn. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...