Boneraw Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Bruksområde: vanlig Pris: ca 2-3500max (ca) Abonnement: nei Merke: det er vel egentlig det samme. Klasse: musikk,kamera, og det vanlige. (brukergrensesnitt går ikke foran funksjoner) Form: ikke så viktig. (bør være grei å ha i lommen) Skjerm: relativt god. Andre funksjoner: EDGE Ja UTMS (3G) må ikke HSDPA (Super-3G) må ikke Wi-Fi (WLAN) må ikke, hadde vært greit:D Infrarød nei, så lenge det er bt Bluetooth Ja GPS Radio, nei Minnekortstøtte Ja Batteritid litt viktig. håper på kjapt svar.. mvh Bone Endret 30. august 2007 av boneraw Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har Sony Ericsson W880i og jeg har aldri vært mer fornøyd med min telefon! Den er utrolig slank, har et genialt avspillingssystem for musikk og er veldig god å snakke i. Batteriet holder også veldig lenge Lenke til kommentar
monaco Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, Jeg vil anbefale min Sony Ericsson z610i.. Super bra telefon, har hatt den i et år og har ikke hatt noen problemer med den Bra batteri, bra skjerm og gode taster og mp3-spiller Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bruksområde:vanlig Pris: ca 2-3500max (ca) Abonnement: nei Merke: det er vel egentlig det samme. Klasse: musikk,kamera, og det vanlige. (brukergrensesnitt går ikke foran funksjoner) Form: ikke så viktig. (bør være grei å ha i lommen) Skjerm: relativt god. Andre funksjoner: EDGE Ja UTMS (3G) må ikke HSDPA (Super-3G) må ikke Wi-Fi (WLAN) må ikke, hadde vært greit:D Infrarød nei, så lenge det er bt Bluetooth Ja GPS Radio, nei Minnekortstøtte Ja Batteritid litt viktig. håper på kjapt svar.. mvh Bone 9395418[/snapback] iPhone!! Eller.... Så har du et gigantisk utvalg. Jeg kan anbefale samsung D900 for deg, men jeg ville ikke valgt den fordi den ikke har bra nok kamera for meg. Samsung D900 har 3 mp og er et bra kamera, men ikke bra nok. Ellers er jo N80 en bra telefon.. Eller iPhone. Som har alt det du ville ha! IPHONE, yeah! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bruksområde:vanlig Pris: ca 2-3500max (ca) Abonnement: nei Merke: det er vel egentlig det samme. Klasse: musikk,kamera, og det vanlige. (brukergrensesnitt går ikke foran funksjoner) Form: ikke så viktig. (bør være grei å ha i lommen) Skjerm: relativt god. Andre funksjoner: EDGE Ja UTMS (3G) må ikke HSDPA (Super-3G) må ikke Wi-Fi (WLAN) må ikke, hadde vært greit:D Infrarød nei, så lenge det er bt Bluetooth Ja GPS Radio, nei Minnekortstøtte Ja Batteritid litt viktig. håper på kjapt svar.. mvh Bone 9395418[/snapback] iPhone!! Eller.... Så har du et gigantisk utvalg. Jeg kan anbefale samsung D900 for deg, men jeg ville ikke valgt den fordi den ikke har bra nok kamera for meg. Samsung D900 har 3 mp og er et bra kamera, men ikke bra nok. Ellers er jo N80 en bra telefon.. Eller iPhone. Som har alt det du ville ha! IPHONE, yeah! 9403408[/snapback] IPHONE IPHONE har ikke alt han vil ha og er bare sykt oppskrytt som alle apple produkter! SE P1i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå