Skribenten_ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 VG nett forteller en sak om "15-åring stjal showet på Stand Up-festivalen " med blandt annet "Han er fremtiden for norsk standup" og " Helt fantastisk!" side fra vg.no ført og fremst innleder han med å si "det er mer folk i salen enn det er tilsammen i ....hvor han enn kommerfra" det er jo den mest klisjefulle du kan noen gang finne på å starte med. hvor mange ganger har vi ikke hørt den før.. og det var ikke noe morsomt! imitasjonen av ari behn har jo 50% av standupkjendisene allerede gjort, og imititasjonen av harket kunne selv jeg gjort bedre. også avslutta det med en ren ren ren blåkopi av pablo....rett og slett tar hans vitser og hans stand up stil og humor!! hva i alle dager tenker jeg.. "Han er fremtiden for norsk standup", nei..hele greia er bare latterlig ass. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg trakk ikke på smilebåndet engang. Bare det at han små-ler av sine egne vitser ødelegger det hele for meg. Dessuten var det som TS sier, han har jo ikke noe nytt materiell, bare rip-off fra andre stand-up komikere. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det der er jo bygdas stolthet! ææænei Makan til stor idiot og rippoffmaskin skal du lete lenge etter. Alle jeg kjenner er pisslei av han, det værste er at han tror han er godt likt... Endret 30. august 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det der er jo bygdas stolthet! ææænei Makan til stor idiot og rippoffmaskin skal du lete lenge etter. Alle jeg kjenner er pisslei av han, det værste er at han tror han er godt likt... 9395700[/snapback] kjenner du han eller noe siden du sier det der? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 han er jo nybegynner i gamet da.. herregud... gi gutten litt tid. han har talentet.. men ikke materialet enda. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 9395700[/snapback] kjenner du han eller noe siden du sier det der? 9395855[/snapback] Kjenner og kjenner, vet meget godt hvem han er, så han senest i går... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det der er jo bygdas stolthet! ææænei Makan til stor idiot og rippoffmaskin skal du lete lenge etter. Alle jeg kjenner er pisslei av han, det værste er at han tror han er godt likt... 9395700[/snapback] Det svir å være missunelig, ikke sant? Enig med Tanya. Han er femten, la han få utvikle seg før dere hiver han i glemmeboken og forkaster ham. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Husk: "Good artists copy, great artists steal" - Picasso Endret 31. august 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) 9395700[/snapback] Det svir å være missunelig, ikke sant? 9397272[/snapback] Er nok ikke missunelig, er ikke glad nok i oppmerksomhet til å kunne være det... Er vel faktisk ikke glad nok i å lage oppmerksomhet heller. Endret 31. august 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ok, imitasjonene hans er gjort 100 ganger av andre, den siste delen er sterkt inspirert / kopiert av Pablo (noe han til og med innrømmer selv), men han gjorde jo en kjempebra jobb til å bare være 15. Jeg ble imponert. Gi han 5 år til å skrive nye greier og utvikle sin egen stil, så er jeg sikker på at vi har en meget god komiker. Og da vil han fortsatt være en meget UNG komiker. Er nok litt jantelov ute å går tror jeg, både her og i Bamble. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jupp. Fyren er 15! Rolling Stones hadde bare en egenskrevet låt på sin første LP, og da var de over 20. Skal man skrive eget materiale må man ha opplevet noe å skrive om. Det er det drøyt å forlange av en 15-åring. Og det er de færreste som opptrer så veldig lenge før de er 20. Harald Heide-Steen jr. var vel 18, men da med andres materiale. Brødrene Ylvisåker var vel 18 og 21. Og de er blitt bedre med årene, de fleste av dem. Talent er ikke noe som slår ut over natten. Det er noe man har som gjør at man en dag blir stor. Det dreier seg om potensiale, og det er det Jon Schau ser. Det er ikke alltid så lett for oss som ikke er fagfolk. Ikke så lett for fagfolkene heller alltid, forresten, tenk på fyren som sa nei til å signe platekontrakt med Beatles... Geir Endret 31. august 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Surmelk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det der er jo bygdas stolthet! ææænei Makan til stor idiot og rippoffmaskin skal du lete lenge etter. Alle jeg kjenner er pisslei av han, det værste er at han tror han er godt likt... 9395700[/snapback] Gutten er 15 år... hvorfor vill du han vondt? Om denne gutten kommer til å bli stor er umulig å si da.. han bør i alle fall slutte å le av sine egne vitser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå