Mørbradbiff Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei, holder på å skal bygge en ny pc. Holder på og leter etter deler. Har letet litt. Men er ikke sikker... Hva slags hovedkort er best, og med flest funksjoner til +-1000kr Må kunne ha støtte for Intel Core 2Duo/quad, og GeForce 8800 GTS skjermkort. Takker veldig mye for et svar. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bestilte lignende deler selv, og jeg tok dette hk. LINK!! virker bra det. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bestilte samme kort jeg også, her får du også tilgang til SLI. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bestilte samme kort jeg også, her får du også tilgang til SLI. 9395498[/snapback] Sitter og ser på samme hovedkort selv, men stusser litt på dette med SLI (vet fryktelig lite om det, kun at det skal gi en støtte for to skjermkort samtidig). I Utvidet Info for kortet på Komplett.no kom jeg over denne linja: "2 PCI Express x16 ( SLI: x8, x8-modus; enkeltkort: x16, x1-modus )" Vil dette si at jeg ikke har plass til to slike kort på hovedkortet? Tenkte å kjøpe et i første omgang, med mulighet for å utvide til et til dersom behovet skulle melde seg (og prisene synke). Ikke meninga å kapre tråden Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jo, du kan ha to skjermkort med PCI Express 16 da, men du får bare utnyttet x8 på hvert a kortene.. Det har ikke mye å si, en test viser at det bare er 0,03% avik fra hoverkort med 2 PCI Express 16 slotter Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 ER her noen med erfaringer fra dette kortet? Asus P5KC https://prisguiden.no/product.php?product_id=75942 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du ikke er opptatt av sli, kanskje GIGABYTE kan være noe for deg, har lest veldig mye positivt om det og kortet er veldig klokkevennlig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 er jo greit og kjøpe nyeste chipset for og sikre seg opgraderings muligheter. så jeg ville gått for P35 chipsett. asus har flere p5k... kort til fin pris Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 JEg har tenkt mye på asus P5KC. Virker som et ok kort. Men har ikke hørt om noen erfaringer fra kortet... Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Se her en rewiev. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 HAr bestemt meg for P5KC, så lenge ingen kommer med vonde erfaringer fra dette kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå