Gå til innhold

Endelig: Fengsel for sagging!


Vice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er faktisk enig i at det blir litt dumt når folk flyr rundt med sterke politiske symboler på klærne uten å vite bakgrunnen for disse symbolene.

9455142[/snapback]

 

Samme kategori som palestinaskjerf og Che Guevara t-skjorter. Skal man gå med det bør man både vite hva symbolene betyr og i tillegg stille seg bak dem.

 

Har sett mange nordmenn som med sin klesstil hadde fått juling og det som verre er, om de hadde gått rundt med de samme gjengsymbolene og spasert rundt i feil nabolag i f.eks. Los Angeles.

 

Man må gjerne få ha en egen stil, men det å ukritisk stjele andres stil synes jeg er et tegn på umodenhet og uvitenhet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når jeg så den tråden her tenkte jeg bare.. å, HÆ.. RE.. GUD! -.-' Så tåpelig..

 

Folk må da gå hvordan de vil..

i alle fall på fritiden. Om noen ikke liker hvordan du går på jobben/skole, går det an å bare si fra/hinte/tipse/advare..

Men bøter/fengsel er å gå litt langt over streken, vel. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Må le litt av de som ler av USA pga dette. Selv om det er staten Louisiana som først innførte noen lover mot dette så har jo som allerede nevnt flere skoler i Norge lagt ned forbud mot det.

 

Så i bunn og grunn så kan jeg like gjerne si; Kun i USA... og Norge.

 

Hetsing av et land er i hvertfall tegn på dårlig oppførsel. Sier bare mye om personen som kommer med uttalelsen.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke alle gå med lys-vasket slim-fit dongeri med sleng nederst, og rosa t-skjorte? Da ville verden vært et jævla mye bedre sted..

 

NEI!

 

Skjønner ikke greia med dette egentlig.. I min hjemby (decent sized by) ser jeg kanskje èn-to som viser undertøyet p.g.a sagging hvis jeg går i hovedgaten en lørdag formiddag. Kan ikke si jeg løper og vrenger meg i nærmeste søppeldunk på grunn av det. Er ganske mye jeg ser som er verre enn det, av klesstiler. Må si jeg heller kan se litt bokser, enn å se nagler, nåler, chains, piercinger og beksvart hår med dyprød pannelugg når jeg går i byen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Dette er jo skikkelig idiotisk. Folk må da få kle seg som de vil, og ikke følge sosse stilen som mange mener er riktig. Er bare fint man ser litt variasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...