Gå til innhold

Endelig: Fengsel for sagging!


Vice

Anbefalte innlegg

Må man ha pene klær for å gå rundt Nude? Og hvor er egentlig Nude? Har aldri hørt om plassen jeg, så jeg skjønner ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre.

9443948[/snapback]

For det første; Du har en fyr med rosa t-skjorte som avatar.

For det andre; Nude er et ord som betyr naken.

 

Forøvrig helt idiotisk å gi straff for noe sånt som dette. Skolen kan ha et kleskode-reglement, men man kan ikke gi fengselsstraff med mindre det er blotting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må man ha pene klær for å gå rundt Nude? Og hvor er egentlig Nude? Har aldri hørt om plassen jeg, så jeg skjønner ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre.

9443948[/snapback]

For det første; Du har en fyr med rosa t-skjorte som avatar.

For det andre; Nude er et ord som betyr naken.

 

Forøvrig helt idiotisk å gi straff for noe sånt som dette. Skolen kan ha et kleskode-reglement, men man kan ikke gi fengselsstraff med mindre det er blotting.

9444105[/snapback]

 

Hva har avataren min med noe som helst av dette å gjøre. Nude er engelsk. Skal man skrive norsk bruker man ordet naken i stedet.

 

Ellers er jeg enig i at kanskje fengselsstraff er å gå litt langt, men jeg mener allikevel at ungdom må oppdras til å kle seg anstending.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke helt, er det respektløst å gå med buksene på et behaglig lavt nivå?

9445481[/snapback]

 

Dersom behagelig betyr at undertøyet ditt viser, ja.

9445501[/snapback]

Hva hvis trusen dras ned samtidig? :tease:

9445528[/snapback]

 

Da viser vel rumpesprekken, og det er da enda verre.

Lenke til kommentar
Tenk om du mister boksa eller ikke har råd til belte. Blir jo rett i buret da. Fattig ungdom kan snart ikke gå ut lenger for de er ikke kledd som overklasse mennesker.

9445500[/snapback]

Om du mister buksa (& kanskje er riktig uheldig og mister underbuksa også) kommer du i klammeri de aller fleste steder. Har absolutt ingenting med overklasse/underklasse det her.

Lenke til kommentar
Tenk om du mister boksa eller ikke har råd til belte. Blir jo rett i buret da. Fattig ungdom kan snart ikke gå ut lenger for de er ikke kledd som overklasse mennesker.

 

Herregud.

9445500[/snapback]

 

Dette har da ingenting med klasse å gjøre. Det handler bare om å kle seg ordentlig uansett hva man kler seg i og hvilken klasse man tilhører.

 

Når jeg sier et saggere mangler selvrespekt så er grunnen følgende:

 

Sagging startet i amerikanske fengsler, rett og slett fordi fangene av naturlige årsaker ikke fikk lov å bruke belte. Denne fengselsmoten spredde seg til gata etterhvert.

 

Jeg synes norske ungdommer burde ha såpass mye selvrespekt at de hever stilen sin over fengselsmote.

Lenke til kommentar

Kjære Eurofag. Nå er det ikke alle som sagger som sagger fordi de har sett negere som gjør det osv.

 

De aller fleste av oss gjør det fordi det er behagelig og gå slik. Om du ikke synes det er pent? Neivel, jeg synes ikke pappagutt-tilen er pent heller, men jeg lar dem gå slik. Samme gjelder gother-stilen, harry stilen med skinnjakke og cowboystøvler, og de som måtte ha lyst til og gå med rosa skjorte over en grønn dongeribukse.

 

Og forby dette ser jeg på som krenkende, og rett og slett en limitasjon for friheten.

Lenke til kommentar
De aller fleste av oss gjør det fordi det er behagelig og gå slik.

9445755[/snapback]

 

Da lærte jeg noe nytt i dag også. Det ser virkelig slitsomt og ubehagelig ut å gå midtvinters med rumpa utenfor og buksen sammenkoblet ved knærne. Hva hindrer forresten buksen i å falle av helt?

Lenke til kommentar
Kjære Eurofag. Nå er det ikke alle som sagger som sagger fordi de har sett negere som gjør det osv.

 

De aller fleste av oss gjør det fordi det er behagelig og gå slik. Om du ikke synes det er pent? Neivel, jeg synes ikke pappagutt-tilen er pent heller, men jeg lar dem gå slik. Samme gjelder gother-stilen, harry stilen med skinnjakke og cowboystøvler, og de som måtte ha lyst til og gå med rosa skjorte over en grønn dongeribukse.

 

Og forby dette ser jeg på som krenkende, og rett og slett en limitasjon for friheten.

9445755[/snapback]

 

For å dra denne tråden tilbake til utganspunktet: Sagging hører hjemme i fengsel. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være ubehagelig å gå med normale bukser slik det er tenkt de skal bæres?

 

Man kan ikke forsvare enhver uanstendig oppførsel med at det er "behagelig"! Hva slags sammfunn hadde vi da hatt om alle kan gjøre hva de vil så lenge de selv mener det er behagelig?

 

Edit: det faktum at du også bruker N-ordet i en saklig diskusjon vitner kanskje om at du ikke er helt modem. Kanskje burde dine foresatte sørge for at du kler deg ordentlig.

Endret av Eurofag
Lenke til kommentar
Edit: det faktum at du også bruker N-ordet i en saklig diskusjon vitner kanskje om at du ikke er helt modem. Kanskje burde dine foresatte sørge for at du kler deg ordentlig.

N-ordet? Bruk Norsk kanskje selv, og forklar?

 

Kanskje du burde passe munnen din før du sier noe som du ikke burde si.

Og å si at jeg har dårlige "foresatte" som ikke får meg i skikkelige klær er langt over grensen på hva jeg vil se i en diskusjon, da dette går på person og er ganske personlig.

 

Blir lettere irritert over deg her nå kjenner jeg, og det er ikke fordi du langer ut mot meg som person eller min klesstil, men nettop fordi du er såpass sneversynt at du ikke klarer og se at det du kanskje synes er fint/behagelig gjelder for alle andre.

 

Jeg foreslår at du tar til takke med at du ikke går slik kledd seg, og at du i fremtiden holder slike kommentarer tett inntil brystet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...