Gå til innhold

Endelig: Fengsel for sagging!


Vice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet"  :w00t:

9431181[/snapback]

 

Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet.

 

Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene.

Lenke til kommentar
Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet"   :w00t:

9431181[/snapback]

 

Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet.

 

Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene.

9431213[/snapback]

 

Herregud, når var det klesstil begynte å gjenspeile moralen til folk? Hvordan kan du si at folk som sægger ikke klarer å oppføre seg? Da kan jeg si at vi bør forby rosa t-skjorter fordi jeg ikke liker det. Dette handler ikke om selvrespekt, men om å akseptere at folk faktisk vil kle seg sånn som de vil. Nei, jeg sier ikke at det er fint å se rævsprekken til folk, men at det blir feil å dømme etter det og lage regler som forbyr folk å ha en egen klesstil.

Lenke til kommentar
Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet"  :w00t:

9431181[/snapback]

 

Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet.

 

Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene.

9431213[/snapback]

 

Herregud, når var det klesstil begynte å gjenspeile moralen til folk? Hvordan kan du si at folk som sægger ikke klarer å oppføre seg? Da kan jeg si at vi bør forby rosa t-skjorter fordi jeg ikke liker det. Dette handler ikke om selvrespekt, men om å akseptere at folk faktisk vil kle seg sånn som de vil. Nei, jeg sier ikke at det er fint å se rævsprekken til folk, men at det blir feil å dømme etter det og lage regler som forbyr folk å ha en egen klesstil.

9439130[/snapback]

 

En person med god moral kler seg respektabelt. Det handler om å ha respekt for seg selv og andre ved å fremstå ordentlig. Vi kan gjerne forby rosa t skjorter for min del. Jeg er ihvertfall ingen stor fan av det, og i allefall ikke på gutter.

Lenke til kommentar
la de kule gutta gå sånn ...

9439939[/snapback]

Vise deigræva hengende over buksekanten, kun skjult av litt slitent undertøy.. Det MÅ jo bare være coool..

 

Hvor mange år skal forresten dette være på moten? Det er vel ti år siden vi begynte å trekke i buksa. Den gangen var det riktignok bare litt sirumpet, ikke slik at rumpa hang ut og buksa koblet beina til hverandre ved knærne slik det er nå.

 

Er det EN mote vi kommer til å le av (mer enn i dag?!) når vi tenker tilbake om en stund, så må det være denne.

 

Jeg kan tenke meg at det er både komisk og kvalmt med et klasserom der annenhver stol har en synlig g-streng eller en mopedrumpe hengende ut.

 

447239398_4a5b089ca2.jpg

For å si det på de berørtes språk: LOL!

Lenke til kommentar
Haha, dette er noe av det latterligste jeg har lest. Syntes folk kan gå med hva de vil uten at folk skal legge seg borti det. De går jo ikke akkurat rundt nude.

9443872[/snapback]

 

 

Må man ha pene klær for å gå rundt Nude? Og hvor er egentlig Nude? Har aldri hørt om plassen jeg, så jeg skjønner ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...