Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tåpelig dette. Folk må få gå med hva de vil. Ingen skal straffe folk for at de går i noe ikke alle liker. Alle har forskjellige synspunkter på klestil. Så straffe for å sagge? Høres ikke bra ut. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette kan man vel bare føye til den lange listen med rettigheter som mistes i søpple-landet USA. Chill dude. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Idiotisk, rett og slett... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi har klesregler på skolen vår. Er det noen som sagger/går med dyr utrigning, blir det anmerkning Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi har klesregler på skolen vår. Er det noen som sagger/går med dyr utrigning, blir det anmerkning 9418544[/snapback] Jeg synes det er riktig hvis det gjelder ekstrem sagging Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg synes godt skoler kan lære elevene anstendig oppdørsel og kleskode. sagging og synlig undertøy enten det er bjørn borg eller g streng er rett og slett blodharry. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet" Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet" 9431181[/snapback] Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet. Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sagging er ikke harry om det gjøres riktig. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sagging er ikke harry om det gjøres riktig. 9431410[/snapback] Er dessverre svært få nordmenn som behersker saggingens edle kunst. Så det tryggeste er nok å holde seg unna. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet" 9431181[/snapback] Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet. Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene. 9431213[/snapback] Herregud, når var det klesstil begynte å gjenspeile moralen til folk? Hvordan kan du si at folk som sægger ikke klarer å oppføre seg? Da kan jeg si at vi bør forby rosa t-skjorter fordi jeg ikke liker det. Dette handler ikke om selvrespekt, men om å akseptere at folk faktisk vil kle seg sånn som de vil. Nei, jeg sier ikke at det er fint å se rævsprekken til folk, men at det blir feil å dømme etter det og lage regler som forbyr folk å ha en egen klesstil. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 trange rosa t-skjorter ja - vekk med de! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Idiotisk, rett og slett... 9413767[/snapback] Støtter denne. Forsåvidt greit hvis man viser bakjen, men det er jo en stil - la de kule gutta gå sånn ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg syns folk skal få gå kledd slik de vil. Vi har alle forskjellige oppfattelser av hva som er pent. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Herre jemini så teit! Detta er sånt du bare ser i USA ass... "Sagging og synlig undertøy er en trussel mot samfunnet" 9431181[/snapback] Det er en trussel mot moral og god skikk og bruk. Som kjent så er det jo mye hyggeligere med et samfunn der folk oppfører seg, enn et samfunn der folk har så lite selvrespekt at de vrenger trusene sine i all offentlighet. Her hjemme synes jeg vi skulle ha innført forbud mot sokker utenpå buksene. 9431213[/snapback] Herregud, når var det klesstil begynte å gjenspeile moralen til folk? Hvordan kan du si at folk som sægger ikke klarer å oppføre seg? Da kan jeg si at vi bør forby rosa t-skjorter fordi jeg ikke liker det. Dette handler ikke om selvrespekt, men om å akseptere at folk faktisk vil kle seg sånn som de vil. Nei, jeg sier ikke at det er fint å se rævsprekken til folk, men at det blir feil å dømme etter det og lage regler som forbyr folk å ha en egen klesstil. 9439130[/snapback] En person med god moral kler seg respektabelt. Det handler om å ha respekt for seg selv og andre ved å fremstå ordentlig. Vi kan gjerne forby rosa t skjorter for min del. Jeg er ihvertfall ingen stor fan av det, og i allefall ikke på gutter. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 la de kule gutta gå sånn ... 9439939[/snapback] Vise deigræva hengende over buksekanten, kun skjult av litt slitent undertøy.. Det MÅ jo bare være coool.. Hvor mange år skal forresten dette være på moten? Det er vel ti år siden vi begynte å trekke i buksa. Den gangen var det riktignok bare litt sirumpet, ikke slik at rumpa hang ut og buksa koblet beina til hverandre ved knærne slik det er nå. Er det EN mote vi kommer til å le av (mer enn i dag?!) når vi tenker tilbake om en stund, så må det være denne. Jeg kan tenke meg at det er både komisk og kvalmt med et klasserom der annenhver stol har en synlig g-streng eller en mopedrumpe hengende ut. For å si det på de berørtes språk: LOL! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er en del av de mopedrumpene rundt... Neste gang noen snakker med Jensern, ta det opp! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha, dette er noe av det latterligste jeg har lest. Syntes folk kan gå med hva de vil uten at folk skal legge seg borti det. De går jo ikke akkurat rundt nude. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha, dette er noe av det latterligste jeg har lest. Syntes folk kan gå med hva de vil uten at folk skal legge seg borti det. De går jo ikke akkurat rundt nude. 9443872[/snapback] Må man ha pene klær for å gå rundt Nude? Og hvor er egentlig Nude? Har aldri hørt om plassen jeg, så jeg skjønner ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Å hahahahahehea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå