Vice Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Få moter er styggere, i mine øyne, enn sagging, men det er kanskje litt vel dramatisk å gi folk bøter, alt. fengsel for dette? http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/bl...icle1967196.ece Burde vi kanskje få strengere regler her til lands? Endret 30. august 2007 av Vice Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så tåpelig, folk må få lov til å kle seg hvordan de vil Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Men undertøyet vises! Slikt djevelskap kan vi ikke akseptere hos disse unge slynglene, hva er det neste? Blind vold og ran midt på dagen på Karl Johan? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Latterlig, la folk ha den stilen de vil... selvom jeg personlg ikke er fan av ekstrem sagging. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 sagging er ikke så hippt som det en gang var, men jeg ser att det begynner og komme tilbake.. Jeg liker ikke trenden men folk er forskjellige.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tåpelig. Rett og slett tåpelig. Men er ikke overasket av at det er i USA dette innføres. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synlig undertøy er, ifølge lovgivere i Delcambre, en trussel mot samfunnet. Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 buuu! man må da få lov til og gå slik man selv vil!? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synlig undertøy tar over verden :O Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Det har jo blitt sånn nå! Nesten alle ungdommer i alderen 14 og oppover har buksa nedpå rævva. Leste i en avis at det hadde blitt forbudt på en skole, og sagge, og briefe med Bjørn Borg xD (kleskode) Endret 31. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synlig undertøy er, ifølge lovgivere i Delcambre, en trussel mot samfunnet. Dummeste jeg har hørt! 9398137[/snapback] Hah, lo godt av denne selv. Hvorfor latterliggjør Luisiana for hele verden med vilje? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Så tåpelig, folk må få lov til å kle seg hvordan de vil 9395446[/snapback] Hør Hør. Dette blir for dumt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er jo forskjellig hva folk betrakter som sagging, men jeg er ikke helt fan av folk som går med buksa dratt langt opp i ræva. Å vise hele stumpen ser heller ikke akkurat kult ut, men foretrekker og ha den litt lenger ned enn langt opp... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har det med å rope "rompa di henger ut" til saggere jeg sykler forbi på vei til jobb. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Folk burde få lov til å kle seg som de vil, men jeg synes uansett en bot hadde vært topp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg kan ikke helt se problemet? Vet at det er en skole her i Bergen som faktisk har gitt forbud mot bare mager og synlig trusestreng. Det er minst like latterlig som å gi bot til saggere. Jeg mener, hvorfor ikke bare la folk kle seg som de vil? Jeg er ikke noen gigantisk fan av jenter som må blotte g-strengen sin og navlepiercingen sin, eller gutter som må briefe björn borg-boxerne sine, men jeg gidder ikke å gå inn for å nekte dem det. -_- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jaja, det blir iallefall lett for politiet å fakke dem når buksa detter ned under fotjakten Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gjør meg veldig, veldig lite. Har, og vil aldri sagge Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er så latterlig at jeg rett og slett ikke har ord! xD Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Herre. Sånn går det når maktsyke, konservative, idiotiske mennesker sitter på makta. Dette kan man vel bare føye til den lange listen med rettigheter som mistes i søpple-landet USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå