voluz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei! Driver og pusser opp huset, og tenkte å gå til innkjøp av en pelletsovn i 1. etasjen. Har et rimelig åpent hus med 3 etasjer, så tenkte at det vil bli en god varmekilde...? Men hvor kjøper jeg en pelletsovn? Virker jo ikke som om Byggmakker, Byggern, Byggkjøp osv. fører annet enn vedovner. Noen plass hvor jeg kan få kjøpt det? Søkt litt på nettet og funnet et par produsenter, men er det noen plasser hvor jeg kan dra og se på dem? Bor i Trondheim da... Ellers lurer jeg på om pelletsovner trenger strøm? Siden de er termostatstyrt, selvtennende osv.? Er det standard 220V eller annet? Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Felleskjøpet har en hel del pelletsovner. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takker. Ser ut som det stort sett er der de selger ja... Noen som har erfaring med pelletsovn da? Er det så bra som de sier? Eller er det oppskrytt? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) vet om en som har pellets og en vanelig ved ovn. Og han foretrekker den vanelige vedovnen sin. Og han sa pellets ble dyrt i lengden... Og den var ikke så bra når det er årdentlig kaldt ute heller.. Endret 31. august 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå