KenLada Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har just kjøpt xbox, og så lurer jeg på om det går an og laste ned spill, progz, shareware og lignende ned på xbox`n fra ADSL ?? Kan dette gjøres ? Kan non noen plasser i Sverige/Danmark f.eks hvor man kan kjøpe billige spill ? :-? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ikke et konkret svar, men her finner du mye du sikkert vil vite http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Tror du er på feil forum siden ingen her bor i Sverige eller Danmark.... Lenke til kommentar
KenLada Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 jau... Fra Norge jeg ! Men det er oftere billigere i utlandet.... Her koster det jo sjitmye! 600kr for et nytt et! Men bare det er Pal er det greit! -KenLada- Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja du kan det hvis du modder maskinen. Du må da sette inn ny bios elelr flashe den eksisterende samt sette i ny harddisk. Hvordan du gjør det må du nok finne ut selv. Er lovlig så lenge det kun er til backup. Husk garantien brytes. Lenke til kommentar
Ghost-Opp Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jag bor i sverige å spelen är inte mycket billigare här.. ligger väll sådär runt 650 kr om dom är nya.. nu vet inte jag vad den Norska kronan står i men skulle gissa att priset blir lika som hos er... annars kan du kolla på http:// www.webhallen.com som är en ganska bra svensk sida... Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 100 norske = 120 svenske sånn circa. Spilla ser ut til å ligge på samme prisen i sverige.. ihvertfal på svinesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå