Gå til innhold

Har du møtt din egen dobbeltgjenger?

okjatakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dette skjedde meg i går, og så kommer denne tråden her nå! jeg gikk på gata, plutselig kommer det en syklende som så overraskende mye ut som meg selv i speilet. Jeg følte det nesten som om jeg hadde reist i tidsmaskin og så meg selv på en måte. Jeg stoppet helt opp og ble stående og se på denne personen sykle bort og vekk. Det var egentlig litt skremmende, rart på en måte. Det var så uvirkelig at jeg nesten begynte å tro at det var tidsmaskin-greia som hadde skjedd på skikkelig. Har aldri sett vedkommende før, og det er sikkert ikke sannsynlig at jeg ser vedkommende igjen heller.

Lenke til kommentar

Jeg har møtt folk som ligner på meg selv mange ganger. Faktisk så mange ganger at jeg samlet alle på rommet mitt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kjedermegfortsatt.jpg

Nå var det tilfeldig at alle hadde samme hårsveis, på seg samme bukse, t-skjorte og klokke...

Lenke til kommentar
Var faktisk et bilde her i RPP som ligna utrolig mye på meg selv, selv pappa så ikke forskjell ved første øyenkast :O

Dessverre klarre jeg ikke ta bilde av meg selv i samma pose for å sammenligne :p Men det er ganske weird O_o

9394852[/snapback]

Send en melding til vedkommende, så kan dere byttelåne liv og lure faren din. :thumbup:

Lenke til kommentar

Var på et badeland i Spania når jeg var 10-11 år. I utgangen av badelandet hang det masse bilder av folk som har tatt sklier, bilder som blir tatt automatisk når man kjører skliene. Jeg gikk litt rundt og så på bildene, og så en gutt som var KLIN LIK meg, som satt på en sklie som jeg garantert ikke hadde tatt. Kom en ansatt der og spurte om jeg skulle kjøpe bildet. Jeg lurte muttern og fattern til å tro at det var meg, var nesten så jeg kjøpte bildet. Freaky greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...