okjatakk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har du noengang møtt en person som var kliss lik deg selv? Hvordan opplevde du i såfall det? Var det ekkelt eller kanskje kult? Hvis du ikke har opplevd det,hvordan tror du at du ville reagert om du traff en slik person? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ropt "oo sexy" Hahaha nei hadde vell ikke trod mine egne øyner, ville vell konkludert med enten vært trøtt eller mått ha dagdrøm Hadde vell ikke reagert noe veldig, vist ikke plutstlig hadde ståt å snakket med ham, vært snålt ja :!: Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lik i utseende eller psykisk? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Lik i utseende eller psykisk? 9394775[/snapback] Utseendet. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Haha, dette skjedde meg i går, og så kommer denne tråden her nå! jeg gikk på gata, plutselig kommer det en syklende som så overraskende mye ut som meg selv i speilet. Jeg følte det nesten som om jeg hadde reist i tidsmaskin og så meg selv på en måte. Jeg stoppet helt opp og ble stående og se på denne personen sykle bort og vekk. Det var egentlig litt skremmende, rart på en måte. Det var så uvirkelig at jeg nesten begynte å tro at det var tidsmaskin-greia som hadde skjedd på skikkelig. Har aldri sett vedkommende før, og det er sikkert ikke sannsynlig at jeg ser vedkommende igjen heller. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Var faktisk et bilde her i RPP som ligna utrolig mye på meg selv, selv pappa så ikke forskjell ved første øyenkast :O Dessverre klarre jeg ikke ta bilde av meg selv i samma pose for å sammenligne Men det er ganske weird O_o Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har møtt folk som ligner på meg selv mange ganger. Faktisk så mange ganger at jeg samlet alle på rommet mitt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå var det tilfeldig at alle hadde samme hårsveis, på seg samme bukse, t-skjorte og klokke... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg er spesiell og unik. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Har ikke møtt meg selv, men George W. Bush kjører buss i Tromsø ! Endret 30. august 2007 av SatanClaws Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har ikke møtt meg selv, men George W. Bush kjører buss i Tromsø ! Dæven Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Var faktisk et bilde her i RPP som ligna utrolig mye på meg selv, selv pappa så ikke forskjell ved første øyenkast :O Dessverre klarre jeg ikke ta bilde av meg selv i samma pose for å sammenligne Men det er ganske weird O_o 9394852[/snapback] Send en melding til vedkommende, så kan dere byttelåne liv og lure faren din. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har ikke møtt meg selv, men George W. Bush kjører buss i Tromsø ! 9394976[/snapback] Hugh Hefner kjører buss i Tromsø! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) og Bondevik i Drammen edit: buss, altså Endret 30. august 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 MacGyver kjørte buss i hjembygda mi, og han hadde attpåtil skiftet kjønn! Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tro meg, han er klin lik Gwb altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har møtt en: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tvilling broren min Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Møtte min for mange år siden da jeg var med mamma til kjøpesenteret. Det kom en gutt bort til speilet der jeg sto, og da trodde jeg at jeg så dobbelt opp av meg selv i speilet Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Var på et badeland i Spania når jeg var 10-11 år. I utgangen av badelandet hang det masse bilder av folk som har tatt sklier, bilder som blir tatt automatisk når man kjører skliene. Jeg gikk litt rundt og så på bildene, og så en gutt som var KLIN LIK meg, som satt på en sklie som jeg garantert ikke hadde tatt. Kom en ansatt der og spurte om jeg skulle kjøpe bildet. Jeg lurte muttern og fattern til å tro at det var meg, var nesten så jeg kjøpte bildet. Freaky greier. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har faktisk opplevd dette en gang i USA, det er utrolig sært. Det morsomme var at folk trodde at jeg var ham, og skulle liksom snakke med meg som om jeg var ham. Han het Peter North elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå