Gå til innhold

Hvor mye Watt til 2stk-8800GTX SLI + 8 Harddisker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du skal ha 8800GTX i SLI, så er det vel lurest å finne en med 4 stk. PCIe, så du slipper å tenke på å bruke molex -> PCIe-splittere. Det er som regel strømforsyninger i klassen 750W og oppover som har dette. PC Power & Cooling 750W-forsyningen som hardware.no kikket på nettopp, ellers f.eks Thermaltake Toughpower 850W.

Lenke til kommentar
Siden du skal ha 8800GTX i SLI,  så er det vel lurest å finne en med 4 stk. PCIe, så du slipper å tenke på å bruke molex -> PCIe-splittere.  Det er som regel strømforsyninger i klassen 750W og oppover som har dette.  PC Power & Cooling 750W-forsyningen som hardware.no kikket på nettopp, ellers f.eks Thermaltake Toughpower 850W.

9395801[/snapback]

Oki,så 850W er nok for SLI+8HD? .det var kjekt å høre :D

Tror jeg kjøper Thermaltake Toughpower 850W.den virker bra og har fin pris

Tusen takk for hjelpen. :thumbup:

Endret av scopexxx
Lenke til kommentar
Jo, det er nok og mer til å ha til overs.  Men med så mange harddisker og SLI i tillegg blir det vel et lite kabelvirrvarr, så da er det vel best å gjøre det enklest mulig.  :)

9396128[/snapback]

Ja kabelvirrvarr er noe dritt. ,men det nye coolermaster kabinettet jeg skal kjøpe har PSU i Bunnen + Kabler kan gjemmes bak hovedkort metallveggen. så det skal bli ryddig å fint hos meg.

Lenke til kommentar
Eller Silverstone 850 w eller Enermax 850 w  :thumbup:

Har selv begge, og de er meget bra  :yes:  Bare vær obs på at noen 750w+ strømforsyninger kan være lengre enn andre strømforsyninger!

9396374[/snapback]

Takk for tipset. : :cool:

Endret av scopexxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...