Gå til innhold

Om Medieval II: Total War - Kingdoms


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke du må, du kan jo prøve å avbryte når du kommer til Teutonic Campaign da. Men det kan jo hende at du da må innstallere hele spillet på nytt...

 

Vent nå litt! Før du innstallerer får du valget om hvilke av kampanjene du vil installere, da kan du velge bort Teutonic for eksempel.

9400750[/snapback]

OK, det høres veldig bra ut. Jeg har liksom ikke helt skjønt hva som skal være så fett med Teutonic.

Lenke til kommentar

Høh? Nå skjønner jeg ikke bæret hva du mener? Teutonic knights var jo de mest fryktede ridderne. Ikke bare det, men ta og les i manualen. DAnmark er en stor aktør her au.

 

SPillt britannia, americas og crusades nå. MEst britannia, utrolig stemning og utrolig bra. Havna på -10000 og noe i credits i britannia campaig på hard så da måtte jeg rulle inn gitt.. ;)

Lenke til kommentar
OK, det høres veldig bra ut. Jeg har liksom ikke helt skjønt hva som skal være så fett med Teutonic.

9401797[/snapback]

Det som er fett med Teutonic er at de har horn på hjelmene og dritkule rustninger, i tillegg kan du jo velge om du vil være hedning eller kristen i den kampanjen... Skal prøve hedningene!

Lenke til kommentar

Synd de ikke ærer alle de ateistene som ble brent på korset og som antageligvis var i flertall ;) . De kunne kallt de heretics ellerno..

 

Når det er sagt er det litt historiskt ukorrekt dette her, ingen nordmenn invaderte england etter at olaf sønnen til harald hardråde fallt i slaget ved stamford bridge i 1066 da sverget Olaf at ingen nordmenn skulle invadere england til den saksiske kongen.

 

Er jo påbudt å lese om dette for enhver som lever i dette land.

Lenke til kommentar
Synd de ikke ærer alle de ateistene som ble brent på korset og som antageligvis var i flertall ;) . De kunne kallt de heretics ellerno..

 

Når det er sagt er det litt historiskt ukorrekt dette her, ingen nordmenn invaderte england etter at olaf sønnen til harald hardråde fallt i slaget ved stamford bridge i 1066 da sverget Olaf at ingen nordmenn skulle invadere england til den saksiske kongen.

 

Er jo påbudt å lese om dette for enhver som lever i dette land.

9402190[/snapback]

 

Håkon Håkonsson ga vel beskjed om å invadere Skottland derimot. Derimot så ble nordmennene beseiret grunnet skotsk kavaleri (iallefall det historieboka mi sier).

 

Skal uansett se om jeg får modda Crusades campaign litt...helt koko historisk sett noe av det.

Lenke til kommentar
Synes de var litt små kjedelige scenarioer, ble for lite nasjoner og "frihet", men skal ikke avskrive det helt enda, men første inntrykket var ikke helt topp.

9408512[/snapback]

 

Må si jeg er uening, er en grei forandring fra Grand Campaign som jeg har spillt så mye av. Det hele føler mer episk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg fikk bare en melding opp etterhvert at jeg kunne bygge det. Vet ikke åssen, men kansje det er basert på turns. Du får geværgubber før hester, men bue/hest før gevær/hest.

 

De er ekstremt bra fordi dem er "Very fast" så de er fantastiske til å kjøre ned desertørere.

9529697[/snapback]

 

Du får Gun Mans Tipii og Horseriders tipii etter ca. 35-40 turer og du må ha hatt noen slag mot nasjoner med gunpowder.

Americas kampanjen er den beste :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...