Gå til innhold

Programmer for Web Design

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer fra Windows verden, så er jeg vant med Adobe Photoshop og Macromedia DreamWeaver. Det funker kjempe fint. :D

Jeg kan ingenting om php, annet fancy koding. Derfor fungerer DreamWeaver fint for meg. :dontgetit:

Hvilke programmer kan jeg finne for Linux/Ubuntu? :no:

Hm, eller bør jeg ty til WordPress? Hehe.

(Anyways...) :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kate er ikke et WYSIWYG webdesign program, som faktisk var det vedkommende spurte om. (Ikke direkte, men vedkommende nevner Dreamweaver og Photoshop, og skriver i tillegg at han ikke kan å kode php/html osv.)

Syns derfor at å svare Kate kan være en smule arrogant.

Edit: (Arrogant av typen, "i linux er vi så hardkore at vi koder alt for hånd"-ish)

Når det er sagt... Er det ikke Pixel som er det nye hotte på grafikkeditor fronten i Linux? :)

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar

Vel, HTML og CSS bør kodes for hånd.

Uansett, som nevt tidligere er GIMP+NVU en bra nok combo.

Pixel er verken ny eller hot :)

Prøvde Pixel da den var "hot", ikke så mye å skryte av, brukte mesteparten av tiden til å kræsje. Tror også Adobe kommer til å sende et par advokater til opphavsmannen hvis programmet tar av (lukter PS rippoff på lang avstand).

Lenke til kommentar
NVU aka. Kompozer. De endra navnet til kompozer. Prøvde det i går, men jeg finner ikke en enkel måte å sette opp frames på slik som i frontpage.

9397375[/snapback]

Det er fordi frames er en død teknologi som mange er motstander av.

9398189[/snapback]

Ja, enig. Please ikke flere frames !!

Lenke til kommentar
Frames er UT!

bruk alt annet en det, virkelig.

include script er fantastisk, prøv det..

9403370[/snapback]

Jeg har aldrig lært å skrive html, bare brukt frontpage til å sette opp sidene jeg har laga. Høres ut som om jeg kommer til å slite noe fryktelig med å kode selv :( Tror jeg holder meg til å bare lage kun 3D med blender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...