ticsyboy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hei! jeg har filezilla. jeg vil at "en" bruker bare skal få 1gb plass og at han skal bare få uploade filer som er 20mb stk. hvordan gjør jeg dette? og jeg vil ha slik at jeg kan kontrolere hvor mye som blir lastet ned med apache. slik at jeg kan begrense downloaden til max 3 downloads per 24time per ip. MVH: Nicolas Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Filezilla som FTP server? Hva bruker du som FTP server? der kan du gjerne sette begrensninger i bruker osv. Servu er jo et glimrende alternativ til det. Kontrollere hva som blir lastet ned med Apache? Hva har du mer enn en apacheserver? kjører du noe programvare der? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Filezilla som FTP server? Hva bruker du som FTP server? der kan du gjerne sette begrensninger i bruker osv. Servu er jo et glimrende alternativ til det. Kontrollere hva som blir lastet ned med Apache? Hva har du mer enn en apacheserver? kjører du noe programvare der? 9394825[/snapback] bare apache Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå