Incumbent Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det mulig på en eller annen måte å få push epost fra Gmail på min W610i? Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette er forresten min tråd, da broren min hadde logget inn her. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nei, du må nok heller få mobilen til å sjekke via pop3 med korte mellomrom. Det medfører selvsagt en del overført data på fakturaen din for hver gang den sjekker. Du kan også prøve Gmail App, som er et java-program til mobilen din hvor du kan lese gmailen din. Den finner du ved å åpne gmail.com/app fra mobilens nettleser. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dersom telefonens innebygde e-postklient støtter IMAP IDLE kan du få dette til ved å sette opp din egen IMAP server. Les min tutorial her (serveren er litt treig for øyeblikket, da den har litt for lite ram i forhold til de siste tjenestene jeg installerte, mer ram på vei) Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei! Jeg har allerede brukt et kontrollintervall, men push er jo mye lurere... Også Gmail sin java applikasjon. Istedet for å bruke en egen IMAP4 server, kan jeg bruke Emoze? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tror ikke emoze fungerer på w610i. Den er i hvertfall ikke listet opp under støttede telefoner på websiden deres. Forøvrig genererer emoze mye mer datatrafikk enn hva den IMAP løsningen jeg forespeilte gjør. Jeg hadde selv i utgangspunktet tenkt å bruke emoze, men den genererte altfor mye trafikk, og det ble rett og slett for dyrt. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 åå, skjønner. Kan vel sjekke ut en egen IMAP.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå