Gå til innhold

Nytt skatebilde fra meg:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fine farger, fisheye-effekten tar seg godt ut og det var en fin vinkel. Jeg ville kanskje hatt personen litt mer til venstre i bildet, med tanke på gylne snitt. I 100% er motivet nokså uskarpt. For meg ser det ut som at fokuseringa har bommet litt, men dette kan selvfølgelig også skyldes litt for lang lukkertid. Ellers veldig bra! Spesielt fargene ble jeg imponert over, med tanke på at du ikke har gjort noe som helst etterarbeid.

Lenke til kommentar

Veldig fint komponert og godt timet. Teknisk ser det ut som du har bommet litt på fokusen og blenderen. Ser ut som du har brukt ISO 100, eller 200. med veldig lav f. stopp. (2,8?) Uten at jeg skal si d så sikkert. ville nok ha blendet ned litt for å få det litt skarpere og heller hatt litt høyere ISO..

Ser også ut som du har brukt ekstern blitz. Likte skyggen av bak-trucken og brettet på det hvite taket i bakgrunden.

Lenke til kommentar

Dødsfett! (De andre har forklart hvorfor)

Vet ikke om du har noe lys å gå på uten at lukkertiden går ned - om mulig får du sannsynligvis skarpere bilder på f/4.

Om du vet hvor han skal forbi, så går det forresten an å forhåndsfokusere kameraet og bare vente slik en edderkopp venter på et insekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...