Rabbid Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) * Endret 8. oktober 2014 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja så site innsjekking av blogbox er up-to-date digitalmagasinet kode ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ja så site innsjekking av blogbox er up-to-date digitalmagasinet kode ?Up-to-date av basen som skal brukes ja, men under blogbox branding, har jo ikke design eller logo enda, så hadde ingenting å erstatte blogbox's branding med.Du kan også egentlig bare ignorere modulene, siden disse ikke skal brukes (eller noe annet for den saks skyld), ihvertfall ikke som jeg har tenkt til nå. Endret 9. oktober 2014 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vel, jeg har ikke tid til å bruke noe tid på dette prosjektet Jeg bare følger litt med i denne tråden. Men trodde det var fler utviklere enn bare deg... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Snart ferdig ? - - - Ferdig nå da? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Juleferie Prosjektet har stagnert litt, men er faktisk ikke så mye som mangler. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Kan du fortelle hva som mangler? Gleder meg til å se det ferdig resultatet Endret 28. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Litt fiksing på brukersystemet og lage HTML-versjon av et PSD-design. Brukersystemet er rett og slett for treigt sånn som det er nå (ikke i repo). Endret 28. desember 2007 av Rabbid Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva har du skrevet systemet i, egentlig? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ok. Skrevet alt fra scratch, eller har det vært et rammeverk inne i bildet her også? Jeg har ikke fulgt med her i det hele tatt, derfor jeg lurer. Ikke orker jeg å lese gjennom alle sidene heller. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Alt er skrevet fra bunnen av, har ikke funnet noe rammeverk som passer. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ehh... noe fremgang?? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Kort sagt; nei. Prosjektet stagnerte litt utover slutten av fjoråret, og har på grunn av skole og Islandsk-studier stanset rimelig godt opp. Gjør små oppdateringen en gang i blant når jeg har tid, men disse blir ikke store nok til at prosjektet blir ferdig på rimelig kort tid. Skal se om jeg får startet noe opp igjen, men er så mye annet som tar opp tiden min :S Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 kanskje tenke på om det er noen som kan ta over, også tenke på muligheten til og benytte et CMS (open Source)... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvilket cms har De så i tankene? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nei, ingen spess, er jo fire tonn grus i velge i mellom tenkte egentlig mest på drupal og wordpress, siden disse er enkle og brukbare til dette prosjektet! men det er ikke opp til meg, vi lever i et demokrati , alle får bestemme Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 http://www.darrenhoyt.com/2007/08/05/wordp...theme-released/ Prøvde denne idag, enkel og sette opp og suveren visning av artikler.. Anbefaler at dere bruker WP med denne themen.. Nå er jeg så j* lei av itaviser med agurknyheter og feil etter feil i stortsett alle artikkler Demo: http://www.darrenhoyt.com/demo/mimbo2/ Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ja, men da blir det vel at man må ofte litt av åpenheten i systemet (det at hvem som helst kunne skrive artikler, som kunne bli lansert etter korrektur og sjekk), om ikke noen av dere f.eks har god erfaring i å modifisere Wordpress?Vi kan sette opp på 1-2-3, så lenge vi kan vente med å åpne opp systemet (som var en del av poenget bak magasinet :S). Endret 9. oktober 2014 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå