Rabbid Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Her skjer det jo mye, har det skjed noe mer i det siste eller har alt stoppa opp? :O 9527208[/snapback] Vi holder på å utvikle backend-koden, oppdaterer denne tråden når vi er noenlunde ferdige. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er det langt unna nå?.. Sender du test serveren til ståle på en pm til meg slik at jeg kan få en snik titt på hva som skjer? eller er det lastet opp noe der... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå har det kanskje gått en stund siden jeg sist oppdaterte denne tråden og jeg vil bare forsikre alle om at jeg fortsatt jobber med prosjektet og at jeg ikke har som hensikt å la det dø ut. Når man tenker på koding har jeg tenkt å bruke kode fra mitt andre prosjekt, blogBOX.no Mvh. Hans Rødtang. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Good Venter spent på resultatet, og er ivrig etter noe jeg kan gjøre Men siden jeg ikke kan koding er det ikke så mye jeg kan gjøre før dere er ferdige Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare a ta kontakt, sa begynner jeg a jobbe. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå tror jeg det er flere som er spente på og høre på hvor langt du er kommet, og når tid du er ferdig? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå tror jeg det er flere som er spente på og høre på hvor langt du er kommet, og når tid du er ferdig? Driver nå å gjennomtester grunnsystemet (templatemotor, modulhåndterer, internasjonalisering, database) til siden for å teste ytelse og hvordan det er i praktisk bruk. Etter det skal jeg begynne å lage de forskjellige modulene, noe som kommer til å ta en del kortere tid. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg må si jeg er spent, men for at noen skal gidde og lese må det ha en høy skriftlig standard og interesante artikler og gjerne guider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan godt lage noen guider og skrive litt på fritida mi. Høres spenende ut! =) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blir det noen nye møter snart?.. For og diskutere hva som kommer til og skje videre...? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det blir et nytt møte så snart jeg har fått ferdig nok kode, slik at vi kan diskutere videre utvikling og oppsett. Mvh. Hans Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tja, nå er det snart to uker siden siste post, så da tenkte jeg at jeg skulle friske litt opp her.. IQ: Hvordan går det med backend koden, er det blitt noe møte med backend folka? og Hvordan går det med designen til siden? Kanskje sette opp en test side på domenet! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Tja, nå er det snart to uker siden siste post, så da tenkte jeg at jeg skulle friske litt opp her.. IQ: Hvordan går det med backend koden, er det blitt noe møte med backend folka? og Hvordan går det med designen til siden? Kanskje sette opp en test side på domenet! Bruker en god del av fritiden min på koden, men må jo selvfølgelig prioterere lekser og venner foran prosjektet. Driver nå på med å lage brukersystemet og å fikse bugs i modulhåndteren. Når det er ferdig setter jeg opp et møte. Designet blir vel ikke mulig å få tak før en stund til, men setter sammen et lite og greit basis-template slik at vi kan fortsette utviklingen uansett. Skal sette opp en utviklingsversjon på serveren snarest. Endret 27. oktober 2007 av IQ Lenke til kommentar
Romy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fine greier. Stå på og lykke til Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Spennende! Om det trengs flere moderatorer, er jeg værtfall klar for det. Bare å ta kontakt. Er online 24/7 så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv å få opp en placeholder på domenet deres, da vil folk legge mer merke til det hvis man dumper innom Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Der må jeg si meg helt enig!, kanskje et registrerings skjema og en "medlems", "beta","admin", "moderator" liste (en liste over moderatorer og folk som er med på prosjektet) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Famen, lest første innlegg? Pluss moderatorer skule vel ikke bestemes med det første. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå har jeg et par dager høstferie, så jeg skal se hva jeg får til . Blir vel en del framgang da. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Famen, lest første innlegg? Pluss moderatorer skule vel ikke bestemes med det første. Jeg tenkte at det var greit og ha dem på domenet (serveren) slik at vi lett fikk vite hvem som var, og hvem som ville bli.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå