Ståle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvordan logger jeg ut fra \\server, hvis/nar jeg gar inn pa den ifra explorer? Aldri trengt det for na egentlig Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Blir du ikke logga ut når du logger ut fra brukeren ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvordan logger jeg ut fra \\server, hvis/nar jeg gar inn pa den ifra explorer? Aldri trengt det for na egentlig 9394104[/snapback] Trykk på "verktøy" og "koble fra nettverksstasjon". Regner med at det er dette du tenker på. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Det star: du har ingen nettverksstasjoner a koble fra. Men det a logge ut hele tiden blir for dumt iogmed at jeg sjekker med forskjellige brukere etc og har mange programmer apen samtidig. Altsa, jeg gar inn i explorer ( win + e ) sa skriver jeg inn \\server, og skriver inn brukernavn/passord i boksen som popper opp. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det star: du har ingen nettverksstasjoner a koble fra. Men det a logge ut hele tiden blir for dumt iogmed at jeg sjekker med forskjellige brukere etc og har mange programmer apen samtidig. Altsa, jeg gar inn i explorer ( win + e ) sa skriver jeg inn \\server, og skriver inn brukernavn/passord i boksen som popper opp. 9398020[/snapback] Trykk "wintast" + r og skriv cmd, trykk enter. Skriv net use og trykk enter. Da får du opp alle tilkoblingene du har. net use /delete \\server\share skulle fikse biten med å fjerne tilkoblinger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 nice! takk 9398122[/snapback] Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå