terjel Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Såvidt jeg kan se er det kun lefdal.com som sender varene fraktfritt, finnes det andre? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det gjør jeg også...... men som de fleste butikkene bruker de sikkert EDI system og det koster ikke all verden for servicepakke når du har avtale med Posten..... tipper at det bare heter frifrakt, for å lukke kunder og de har sikkert lagt frakten i prisen..... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan bare bynne å ramse opp hvem som ikke har det: netshop.no komplett.no microplex.no mpx.no psdata.no pcutstyr.no amentio.no (125kr uansett, ikke de raskeste med å få sendt ting men for en servise. Bestilte nettopp ram fra de sammen med en del andre ting. Ramen var ikke på lager sånn at den blir sendt direkte fra danmark å til meg. Mens den andre blir sendt som dør til dør pakke.) Amentio.no er de nermeste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det er sikkert riktig at, men skal man ha f.eks en ben q 22 tommer pc skjerm, så koster den stort sett 1995,- på alle nettbutikker, da må gjerne Lefdal ha gjemt frakt i prisen for min del, så lenge jeg betaler mindre Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) de har sikkert god avtale med leverandør på noen produkter, men det har de fleste nettbutikker. noen er billig på det og noen er billig på det....... Endret 30. august 2007 av no_viking_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå