Spartacus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva synes dere om samsung sgh-T100?? har tenkt å kjøpe meg den.. Jeg trenger ikke infarød, eller bluetooth så at den ikke har det er ikke et minus, det er heller ikke batteri kapasiteten.. Er det noen som har denne telefonen?? hva synes dere om den?? Burde jeg kjøpe den? Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Telefonen er meget bra den,har hatt i ca.2-3mnd og har ikke noe dårlig å si om den egentlig. Batteriet er kanskje ikke av det beste jeg har opplevd (slår siemens uansett ) men som du skrev var jo ikke dette viktig for deg. Men når du kjøper telefonen får du med 2 stk batteri,et slim line og et "vanlig" som er en del større. Slim line batteriet er ikke noe å skryte av men det holder til mitt forbruk,du får også med handsfree,datakabel og bærereim. Dette tror jeg er standard pakke hos alle forhandlere,men jeg kan ikke love noe. Den har en fantastisk bra skjerm,den beste jeg noensinne har sett,og lyden er også veldig bra. Alt av menyer og div greier funker fin fint,men som alle andre ting trenger man litt tid på å venne seg til forandringer (vet ikke hvilken tlf du har/har hatt,men,men ) Det eneste minuset jeg har med tlf er at mld.varslingen piper ca.1 gang i minuttet til du har åpnet tlf,nå kan det være at jeg kommer frem til en løsning hvis jeg bare titter gjennom menyen,men ting tar tid. Men hvis det skulle være noen som har peiling som leser dette takker jeg for litt info,for det plager meg litt Men kjøp tlf hvis du har lyst på den,du kommer nok ikke til å angre,den er skikkelig rålekker. Kjøpte den på Forbrukershop.no , og det tror jeg var det billigste jeg fann den på nettet--->DA<--- vell og merke. Men du kan kanskje sjekke der hvis du lurer. Lenke til kommentar
Spartacus Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Takker for informasjonen.. Jeg må nok kjøpe den på elkjøp.. Det er en forsikrings sak skjønner du.. Prisen på den gamle telefonen blir trekt fra prisen på den nye, som antagelig blir Samsungen.. Og igjen.. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå