LowBalls Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei! Har nå fått ny pc fra skolen, VG1. Men selvfølgelig er det admin rettigheter på den, og man trenger så og si tillatelse til alt! Til og med MSN måtte man ha admin rettigheter til, men fikk heldigvis ordnet dette på en måte hehe. Men over til saken, Meg og noen kompiser vil spille CS i storefri. Men får dette trenger vi ekstern IP. akkurat på samme måte vi bruker Ekstern IP for MSN. Noen som har en ekstern IP adresse som vil fungere til Steam? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Litt off-topic, men er det mulig å formatere pc'en for så å innstalere en uavhengig version av windows på den? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Har mine sterke tvil, tror kun admin kan gjøre det. Litt kjipt vis man gjør det også, må jo uansett få programvare og nøkkel til trådløs, og da er man like langt når man leverer den til it folka Endret 30. august 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan du forklare litt mer hva du mener med at du bruker ekstern IP for msn? Da blir det lettere for oss å hjelpe Ellers går det an å få tak i / resette admin-passord, uten at jeg vil (eller kan, her på forumet) si hvordan. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis du vil spille CS, kan du vel ta med din egen PC til det, og ikke bruke andres? For å vinkle det litt annerledes- hvis du leier en bil fra AVIS, og du får en blå- synes du det er greit å male den rød, bare fordi du liker det bedre? Dette er ikke din eiendom, og ting er sperret fordi eier har sine grunner til det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Å bruke proxyer, route trafikk gjennom porter på en pc hjemme, e.l. er da fullt lovlig så lenge de ikke har et reglement mot det. Det er ikke snakk om å ødelegge annen manns eiendom, slik det er om man slenger maling på en bil. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) vel, jeg betaler tross alt en vis sum i måneden for denne driten. Er da rett å rimelig å få installere det jeg vil? innenfor rimelighetens grenser. Får ikke installer Opera engang -_- Til CastorFiber Endret 30. august 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det er det samme opplegget på skolen min, og jeg har kommet fram til en passe grei og enkel løsning, installér spill og programmer på en ekstern HD eller minnekort Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 # #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. # #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Det KAN være pga dette 2 innlegg nå er slettet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 For å vinkle det litt annerledes- hvis du leier en bil fra AVIS, og du får en blå- synes du det er greit å male den rød, bare fordi du liker det bedre? Dette er ikke din eiendom, og ting er sperret fordi eier har sine grunner til det. da denne tråden spør etter noe som vi setter lite pris på her på forumet stenges denne tråden. les forøvrig denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg