madforTIL Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har nettopp kjøpt Multicom 340 Value AMD Athlon 64 (ifølge Multicom.no kåret til årets PC-kjøp på dinside.no), og den ankom i dag. Jeg monterte den slik den skulle monteres (tror jeg i hvert fall), men når jeg slår den på, så piper det bare. Skjermen er svart, og alt jeg hører er PIIIP (pause), PIIIIP (pause), PIIIIP (pause). Dette gjelder selv om jeg kobler ut alt bortsett fra strømmen (som logisk nok må være koblet til). Er det noe jeg har oversett? Er ikke akkurat noe PC-geni, men trodde at det skulle være nokså enkelt å få på en splitter ny PC. PCen er forøvrig en litt modifisert utgave av denne: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10517290;fl:0 Skulle gjerne hatt den i drift asap, og kundeservice hos MultiCom er stengt akkurat nå (utålmodig jeg, hehe) ;p Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Se i manualen for hovedkortet hva 3 X «beep» er en indikasjon på. Lenke til kommentar
madforTIL Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Se i manualen for hovedkortet hva 3 X «beep» er en indikasjon på. 9396217[/snapback] Hadde det bare ligget en manual vedlagt ;p Men jeg tok kontakt med kundeservice per mail, og fikk nettopp beskjed om at det nok var noe feil med RAM-brikken (eller noe slikt) som nok har løsnet under transport, så jeg skal ringe en av deres teknikere etter arbeidstid og få en løsning på problemet. Men takk for svar Lenke til kommentar
foffle Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Litt OT, men... Hva var leveringstiden på den? Jeg skal bestille en slik snart tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå