medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg er 16 år, ønsker meg jobb.. Hva er mulighetene? McDonalds? eller noe litt bedre? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har du sjekket rundt i lokalbutikker o.l? Flere av mine venner, som er 16, jobber i helgene på ICA, Kiwi os.v. Har du sjekket om du har noen kontakter, `foreldre` som er sjef eller eier ett lite firma som trenger hjelp og den slags? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det er lite med kontakter gitt, tror jeg skall ta en liten ringe runde til butikker, er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) * dobbelt post * Endret 30. august 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er lite med kontakter gitt, tror jeg skall ta en liten ringe runde til butikker, er det noe jeg kan gjøre? 9393898[/snapback] Er avisbud ett alternativ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Få hjelp hvis du ikke vet hvordan du gjør det selv og skriv en CV + litt om deg selv. (er vel ikke så veldig mye arbeidserfaring å sette på, men skole og hva du er interessert i og slikt). Så ville jeg tatt en runde rundt i butikkene du kunne tenke deg å jobbe i (Bakern, Elkjøp, Expert, Rema 1000, Meny, Clas Ohlson, McDonald's osv...) og bedt om å få snakke med butikksjefen. Du kunne jo presentert deg og sagt du var på utkikk etter en jobb. Er ikke sikkert så mange stedene kan tilby deg en jobb på stedet, men du kan jo gi dem en kopi av det du har snekret sammen på forhånd så de kan ta kontakt hvis de trenger en ekstrahjelp. Har du arbeidsuke på skolen så er det en god mulighet til å vise at du duger... mange som får jobb på den måten, inkludert meg. Endret 30. august 2007 av datating Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det er lite med kontakter gitt, tror jeg skall ta en liten ringe runde til butikker, er det noe jeg kan gjøre? 9393898[/snapback] Er avisbud ett alternativ? 9394192[/snapback] Nei, der jeg bor er det ingen mulighet for det.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Få hjelp hvis du ikke vet hvordan du gjør det selv og skriv en CV + litt om deg selv. (er vel ikke så veldig mye arbeidserfaring å sette på, men skole og hva du er interessert i og slikt). Så ville jeg tatt en runde rundt i butikkene du kunne tenke deg å jobbe i (Bakern, Elkjøp, Expert, Rema 1000, Meny, Clas Ohlson, McDonald's osv...) og bedt om å få snakke med butikksjefen. Du kunne jo presentert deg og sagt du var på utkikk etter en jobb. Er ikke sikkert så mange stedene kan tilby deg en jobb på stedet, men du kan jo gi dem en kopi av det du har snekret sammen på forhånd så de kan ta kontakt hvis de trenger en ekstrahjelp. Har du arbeidsuke på skolen så er det en god mulighet til å vise at du duger... mange som får jobb på den måten, inkludert meg. 9394223[/snapback] Gjennomtenkt, jeg får sette meg ned og skrive en innholdsrik CV da Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, du må skrive deg en CV slik en CV skal skrives (finnes flere tråder som beskriver dette) og en søknad. Ellers gjør du som datating sa. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, skriv en god CV og ikke et 5-siders langt referat av livet ditt til nå. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Ja, skriv en god CV og ikke et 5-siders langt referat av livet ditt til nå. 9403798[/snapback] Greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå