Spartacus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg har tenkt å kjøpe ny telefon i februar en gang.. Har tenkt på samsung sgh-T100, men har ikke bestemt meg enda.. Mitt spørsmål er da: Hvilken mobil burde jeg kjøpe?? Prisen har ingenting å si.. Jeg trenger ikke bluetooth, infarød eller noe sånt.. batteri kapasitet er heller ikke noe jeg bryr meg om.. Jeg ønsker en liten telefon med fargeskjerm, polyfoniske ringetoner, lett å skrive sms med og wap.. Jeg har også fått en "sudden need" for telefoner med "flip-deksel ( tror jeg det heter ) lik som samsungen.. Er det noen som har prøvd samsun sgh-t100?? Er den bra? Hva synes dere om telefonen? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Joda, Samsung t100 ergrei den.... men ikke det store! den har verken MMS eller mange av de andre "viktige" sakene en fargemobil bør ha..... Kan jo ta en titt på Motorola t720 eller t720i med akkurat MMS. Ellers har Panasonic en elefon med 65000 fargeskjerm og MMS og kamera!!!!!!! Den er flipp telefon og er konge! Koster en 6500,- uten abb. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva med samsung s100? Den er ganske mye bedre enn t100.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva med samsung s100? for ikke å snakke om s300 og p400 (samsung begge to) kamera til den der motorola'n har jeg hørt kan ta litt "rare" bilder. Lenke til kommentar
Spartacus Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Har sett litt nærmere på panasonic GD 87, og det virker som en interessant telefon.. Det eneste er at jeg synes den er litt.. stygg.. Dessuten liker jeg ikke panasonic særlig godt.. Har hatt litt dårlige erfaringer fra tidligere panasonic telefoner, men såklart.. den nye kan jo være bedre, og det forventer jeg også men, men... Motorolaen synes jeg er for stygg... jeg liker ikke motorola heller ( er kanskje litt kresen da men..).. Hva synes dere om Panasonic GD 87?? Har panasonic forbedret menysystemet sitt?? Lenke til kommentar
Spartacus Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Tar panasonic brae bilder?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 GD87 tar bare småe bilder beregnet for MMS, 132x176 pixler Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Litt kamera-info står her: http://www.panasonicmobile.com/frame/e_eng.html (PS: jeg synes ikke denne mobilen ser så værst ut jeg) Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hvorfor er det ingen som foreslår ericsson T68i? det er jo og blir den beste telefonen... hvis man ikke behøver bluetooth og IR behøver man jo ikke å bruke det... hvis du skal ha en fargetelefon kan du komme til å angre litt på att du ikke har en med IR elle BT.... det er ganske kjekket å sende bilder og Themes+++ det er utrolig mye morsommere med T68i enn med de andre... T68i er mere utbredt og du finner mange kule Themes,Scrennsavers,Ringetoner og bilder på internett... selvom den er ett år gammel er den den beste... eller så er Nokia 6100 et svar? 6510 med fargeskjerm og MMS... En av de beste fargeskjermene sies det... Den veier bare 76 gr. og er litt tynnere enn 6510... Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har lest mange tester og forum rundt omkring, og er ikke i tvil om hvilken telefon som er verdt å satse på nå til dags.. Siemens S55. Telefonen har alt enn kan vente seg av en mobil til dags dato. Kan jo nevne at den fikk 86% i bladet Mobil (januar nummeret), til sammenlikning fikk t68i 76%. er selvsagt min mening og min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå