anaconda Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har klart første tempel, og er nå i hyrule town, skal til lon lon ranch. Men kommer meg ikke noe vei. Det står en vakt i veien, som ikke slipper meg forbi. Prøvde å se i en guide på gamefaqs. Står at jeg skal bruke spin-attac på vakten, så vil han slippe meg fobi. Men nytter ikke her. Prøvd flere ganger. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hehe, du er da ikke på vei til lon lon ranch, men du skal opp på Mt. Crenel. Spredt rundt i Hyrule i Minsich Cap finner du sverdmestre som lærer deg nye sverd-teknikker, spin attack er en slik teknikk. Den du må finne nå er, om jeg husker rett, inne i huset rett til venstre for sørinngangen til Hyrule Town. Når du har lært spin attack bare viser du det til vakten, og han slipper deg forbi. Endret 30. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gå på google, så søker du på video, dermed søker du:zelda wii guide Funker altid Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis den ultimate løsninge er Google, hvorfor har vi Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hvorfor søke på wii når han/hun sitter med et GBA-spill? Endret 30. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hehe, du er da ikke på vei til lon lon ranch, men du skal opp på Mt. Crenel. Spredt rundt i Hyrule i Minsich Cap finner du sverdmestre som lærer deg nye sverd-teknikker, spin attack er en slik teknikk. Den du må finne nå er, om jeg husker rett, inne i huset rett til venstre for sørinngangen til Hyrule Town. Når du har lært spin attack bare viser du det til vakten, og han slipper deg forbi. 9393762[/snapback] som sagt har jeg lært Spin Attack. Går jeg til sverdmester i hyrule town sier han at det ikke er flere teknikker han kan lære meg med sverdet jeg har nå. Det nytter ikke å vise vakten spin attack. Han slipper meg ikke forbi Kan det være noe annet jeg må gjøre for å komme videre? Endret 30. august 2007 av anaconda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Bare for ordens skyld: du viser spin-attack til vakten på vestsiden av byen, rett utenfor postkontoret? Du nevnte nemlig lon lon ranch i førsteposten, som ligger øst for hyrule town, men du skal nå, om jeg har forstått deg riktig, opp på fjellet som ligger vest. Endret 30. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Camrot har helt rett, du vise spin angrepet til feil person. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Ok, da kom jeg meg videre Takk for hjelpen. Kommer sikker snart tilbake når jeg står fast igjen... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ok, da kom jeg meg videre Takk for hjelpen. Kommer sikker snart tilbake når jeg står fast igjen... 9395593[/snapback] Dagens mest positive person? hehe Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ok, da kom jeg meg videre Takk for hjelpen. Kommer sikker snart tilbake når jeg står fast igjen... 9395593[/snapback] Dagens mest positive person? hehe 9396620[/snapback] haha, dagen vits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå