Gå til innhold

Zelda Minish Cap, trenger litt hjelp!

anaconda

Anbefalte innlegg

Har klart første tempel, og er nå i hyrule town, skal til lon lon ranch. Men kommer meg ikke noe vei. Det står en vakt i veien, som ikke slipper meg forbi. Prøvde å se i en guide på gamefaqs. Står at jeg skal bruke spin-attac på vakten, så vil han slippe meg fobi. Men nytter ikke her. Prøvd flere ganger.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hehe, du er da ikke på vei til lon lon ranch, men du skal opp på Mt. Crenel.

Spredt rundt i Hyrule i Minsich Cap finner du sverdmestre som lærer deg nye sverd-teknikker, spin attack er en slik teknikk. Den du må finne nå er, om jeg husker rett, inne i huset rett til venstre for sørinngangen til Hyrule Town. Når du har lært spin attack bare viser du det til vakten, og han slipper deg forbi.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Hehe, du er da ikke på vei til lon lon ranch, men du skal opp på Mt. Crenel.

Spredt rundt i Hyrule i Minsich Cap finner du sverdmestre som lærer deg nye sverd-teknikker, spin attack er en slik teknikk. Den du må finne nå er, om jeg husker rett, inne i huset rett til venstre for sørinngangen til Hyrule Town. Når du har lært spin attack bare viser du det til vakten, og han slipper deg forbi.

9393762[/snapback]

som sagt har jeg lært Spin Attack. Går jeg til sverdmester i hyrule town sier han at det ikke er flere teknikker han kan lære meg med sverdet jeg har nå.

Det nytter ikke å vise vakten spin attack. Han slipper meg ikke forbi

Kan det være noe annet jeg må gjøre for å komme videre?

Endret av anaconda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bare for ordens skyld: du viser spin-attack til vakten på vestsiden av byen, rett utenfor postkontoret?

Du nevnte nemlig lon lon ranch i førsteposten, som ligger øst for hyrule town, men du skal nå, om jeg har forstått deg riktig, opp på fjellet som ligger vest.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...