Greva Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg en ny bærbar pc og har noen krav som jeg vil skal bli oppfylt, og samtidig prøve å få pressa prisen til det laveste! Dette er kravene mine: Prosessor: Intel Core 2 Duo T7100, 1,8 GHz Brikkesett: Intel 965PM Minne: 2048 MB (DDR2-667, to moduler) Harddisk: Minst 100 GB Grafikkontroller: Noe som støtter DirectX10 hvis jeg kan spille spill som Crysis osv, hvis ikke trenger jeg ikke dette. Hva med Nvidia GeForce 8600M GT (512 MB minne)? Skjerm: 15,4" WSXGA+ (1680x1050) Tilkoblingsmuligheter: Hadde vært greit å hatt hodetelefon/line in inngang eller utgang eller hva det nå heter, på siden, for enklere tilkobling av høyttalere. Vekt: Under 3 kg Pris: Ca. 10 000 kr inkl. mva. Dette er altså kravene mine, og jeg ser da ikke etter pc-er med større prosessor osv, det skal være akkurat den og akkurat det chipsettet osv. Det jeg lurer på da, er om dere kan komme med tips som oppfyller mine krav, og til en så billig penge som mulig... Skal kjøpe raskt, så hadde vært bra hvis jeg fikks var så fort som mulig:P Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 du må nok legge på 2-3 tusen lapper gitt Lenke til kommentar
Greva Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ok, men noen som kan komme med forslag? Og hvilket nettsted er best å kjøpe fra? Noen som har gode tilbud for tida osv? Er det stor forskjell på det nye chipsettet 965 i forhold til 945? Og hvilket merke er best? HP, Asus, Compal sine varianter +++? Endret 30. august 2007 av Greva Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva med denne? http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...14%3bc%3a100561 Lenke til kommentar
Greva Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Flere? Er Compal sine maskiner gode? Ser at de ikke vanligvis leveres med OS, koster jo fort mye mer når du skal ha med vista. På komplett ser jeg at de fleste får medfølgende bæreveske og mus osv.. Og OS, selvfølgelig! Er dette noe å satse på i stedet? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29034&cid=5415 Denne + tilbudet på bæreveske og mus er meget bra. Kanskje noe midt i blinken for deg også? (kjøpte det samme selv for ca. 1 uke siden). Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Sjekk Dell Vostro 1500! Den trur jeg skal tilfredstille de fleste av kravene dine men husk å sett ned garanti til et år. Og du bør kanskje se litt mer i andre tråder så hadde du kanskje kommet over denne eller lignede til de specsa... Endret 30. august 2007 av Eirichr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå