Gå til innhold

Uncharted website oppe

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en fetter som var på leipzig der de fikk prøve spillet, han var over imponert, den beste konsoll grafikken han hadde sett ever sa han:) og et helt konge og variert gameplay..

noe som gjorde at jeg ikke akkurat gleder meg mindre:o

9396849[/snapback]

De ville ha bevis på at jeg er 18 ( noe jeg ikke er ), så jeg kom ikke inn :thumbdown:

Alle de andre ga faen så lenge jeg hadde pressekort, men de grettne drittungene borte på Sony ville være vrange :no: Ellers fikk jeg vel med meg alt i Leipzig.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
heh:( synd, de fikk visst også prøve heavenly sword og ratchet and clank=)

9396868[/snapback]

Det fikk jeg prøvd :) Uncharted var i en egen "bås" hvor de kontrollerte alderen til alle.

De hadde 18års aldersgrense på alt som hadde kuler og våpen. Du måtte være 18 for å se NGL-finalene i CS :!: :!: Tyskland ftw.

Lenke til kommentar

Det var fett :) Gode gamle ratchet and clank! Men herregud... Crysis og GT5-P blowed me away. Var sikkert i Crysis-båsen 6 ganger for dagen :!:

Uansett, skal ikke gå FOR mye off-topic..

Uncharted ser stilig ut. Gleder meg til spillet. Videoene ser lovende ut, og tilbakemeldingene jeg har hørt fra de som har prøvd det gir mer forhåpninger :)

Lenke til kommentar
Det spillet der ser uvirkelig flott ut.

dark by design: Hadde du PS3, og solgte den?

9396657[/snapback]

Stemmer. Kjøpte på launch. Men den leverte ikkje.

Så solgte den, i påvente av noko meir snop i form av spel. Den kan gjerne rekne ut kor mange stjerner det er i melkeveien for min del. Har den ikkje spel, er den ikkje verd pengane.

Lenke til kommentar
Det spillet der ser uvirkelig flott ut.

dark by design: Hadde du PS3, og solgte den?

9396657[/snapback]

Stemmer. Kjøpte på launch. Men den leverte ikkje.

Så solgte den, i påvente av noko meir snop i form av spel. Den kan gjerne rekne ut kor mange stjerner det er i melkeveien for min del. Har den ikkje spel, er den ikkje verd pengane.

9397614[/snapback]

Var ikke akkurat smart trekk da. Du visste vel påforhånd at PS3 ikke kom til å ha mange spill å velge mellom i starten. Sånn er det med alle konsoller. ;)

Men over til topic. Uncharted ser veldig bra ut, har trua på Naughty Dog.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Samme som mangen andre her inne, gleder meg stort til dette spillet kommer. Både Jak And Daxter, Jak 2 og Jak 3 var jo dritbra spill som jeg bare elsket.

Altfor mangen toppspill som kommer i år til Ps3 og andre konsoller, kommer til å svi i lommeboken etterhvert ja

Er det fastsatt en dato for dette spillet? Sist jeg såg så stod det TBA på tothegame.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...