AnaXyd Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hun hørtes jo ikke heeeeeeelt stabil ut da... Pass på litt du.. Det kan lønne seg..! Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Ok, det alle sier med at pauser kun gjør at det blir slutt er kun opp til deg, eller delvis henne. Hadde selv pause med typen min nå nettopp, etter 7 måneder. Ganske like grunner som dama di, "pusete" osv. Det var dette som gjorde at jeg på en måte begynte å miste følelsene for ham, noe jeg ikke ville skulle skje. Så det funket etter nesten 2 uker da. Men etter en liten pause finner hun sikkert ut at hun ikke klarer seg lenger uten deg.. Lykke til! Endret 20. september 2007 av -Silhouette Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Tusen takk for det. Hvordan synes du jeg bør oppføre meg? Være litt /care åsånn for å "få henne tilbake"? Jeg har ikke peiling liksom. Skal jeg roe ned litt på å sende meldinger, ikke foreslå ting åsånn og se hva som skjer? Endret 20. september 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tusen takk for det. Hvordan synes du jeg bør oppføre meg? Være litt /care åsånn for å "få henne tilbake"? Jeg har ikke peiling liksom. Skal jeg roe ned litt på å sende meldinger, ikke foreslå ting åsånn og se hva som skjer? 9536320[/snapback] La henne puste, viktig at du lar henne leve Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Ja! For all del, la henne puste litt.. Bare kutt henne ut i et par dager, uten å snakke noe til henne. Ang. meg og typen var det jeg som foreslo det (siden det var jeg som ville ha pause), og etter 2 dager med null kontakt, klarte jeg bare ikke la være.. så ordnet alt seg! Så håper det funker for dere også! Så lykke til! ^^ Endret 22. september 2007 av -Silhouette Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det skal jeg ta til meg Silhouette:) Jeg sluttet å skrive nattameldinger igår faktisk. Vi har ikke pause lenger, men jeg føler at noe ikke er som det skal. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det skal jeg ta til meg Silhouette:) Jeg sluttet å skrive nattameldinger igår faktisk. Vi har ikke pause lenger, men jeg føler at noe ikke er som det skal. 9547917[/snapback] Huff.. Akkurat den følelsen der gikk jeg med i flere uker før det ble slutt mellom meg og x`dama Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hun hørtes jo ikke heeeeeeelt stabil ut da... 9523916[/snapback] Ingen 15-åringer er stabile Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 TI ALLE DERE SOM FØLGER TRÅDEN MIN: Jeg gikk dritt lei i kveld og sa det rett ut: Elsker du meg eller ikke? Og nå skal du FAEN i meg være ærlig. Hun sa nei, så jeg bare gikk. Sånn er livet. Jævlig men sant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Auch. Det er dritt. MEN - da har du fått et svar. Det du NÅ må gjøre er å IKKE ta mer kontakt med hun før HUN evt gjør det, og selv da vurdere sterkt om du skal svare eller ignorere. Så går du videre, og lever så godt det går! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jepp:) Har blitt fortalt av en del venner at det er akkurat det jeg skal gjøre. Får se hva som skjer. Kommer hun og sier unnskyld ijgen så skal jeg grundig vurdere fremtiden vår. Hun "dumpa" meg på denne festen for noen uker siden hvis du kjenner til det. Har skrevet det i en av trådene mine, da ringte hun to timer senere og sa unnskyld. Denne gangen skal jeg ikke si jeg tilgir deg med det første for å si det sånn... Ingen fortjener sånn oppførsel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jenta er bare 15 - 16 år. Dette er helt normalt på denne alderen. Let's face it.. dere kommer ikke til å bli gift og få barn.. Så finn på noe annet å kaste bort livet ditt på. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jenta er bare 15 - 16 år. Dette er helt normalt på denne alderen. Let's face it.. dere kommer ikke til å bli gift og få barn.. Så finn på noe annet å kaste bort livet ditt på. 9553976[/snapback] Det der tenkte jeg også på helt til dama som er 15 slo opp etter 6 måneder.. Jeg var helt knust, hele min framtid som så lys ut var ødelakt, Neida.. Nå er jeg jammen forelsket igjen Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 gir deg en en eller to helgefyller før det der går til helvete igjen.. 9517641[/snapback] *gni inn* drit i henne, det er faen meg mye fisk i havet, og det er ingen grunn til at du må kaste bort tiden din på småsild når du kan spise torsk.. eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå