Myst Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke ta kontakt med henne i første omgang. Vær sosial med andre først og la henne se det, slik at hun tar kontakt med deg og ikke omvendt. Da blir hun litt sjalu og desperat på deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du skal si hei når hun kommer, men ellers ikke snakke med henne med mindre hun snakker med deg. Eller sammen med andre, om et diskusjonsemne o.l. Iallefall i teorien. Vil også råde deg til å IKKE bli drita i kveld, da kan du virkelig legge egget, for å si det sånn. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Du skal si hei når hun kommer, men ellers ikke snakke med henne med mindre hun snakker med deg. Eller sammen med andre, om et diskusjonsemne o.l. Iallefall i teorien. Vil også råde deg til å IKKE bli drita i kveld, da kan du virkelig legge egget, for å si det sånn. 9404856[/snapback] Ok, det hørtes fornuftig ut. Heldiggvis skal ho bare innom en liten tur, er ikke sikkert ho kommer engang, så vi får se. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mest sannsynlig har hun sagt det bare for å se hvordan du vil reagere. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nå, hvordan gikk det på festen? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei alle sammen. Jeg og dama har nå vært sammen i snart 6 måneder og den siste måneden har vi så og si nesten ikke brukt tid på hverandre. Hun har bare brukt tid på venner, noe jeg egentlig kan forstå siden vi tilbrakte hele sommerferien sammen og den var ganske adskilt fra resten av "samfunnet". Og nå vil hun ha pause. Jeg er helt fra meg og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hun fortalte hun ville ha litt avstand og heller være med venner en stund og så nevnte hun at jeg var litt for "pusete". Jeg er den personen som er veldig følsom og blir veldig fort lei meg. Noe hun synes er litt dumt. Det synes forsåvidt jeg også. Er det noe dere synes jeg bør gjøre? 9393367[/snapback] Det kan hende følelsene hennes holder på og forsvinne så hun prøver og få dem tilbake igjen, la henne få leve litt alene en stund.. Ikke ring og oppsøk henne så mye Jeg har nettop vert ute for det samme, vert sammen i over 6 måneder, nå er det pause.. Hun sier hun har mistet følelsene, så jeg lar henne få tid til og få dem tilbake. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hva skjedde? Alle er spente og håper på det beste Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hehe såpass nysjerrighet ja. Nei, festen gikk ganske dårlig den, men det snakker vi ikke om. Pausen er over og alt er i sin skjønneste orden nå. Endret 17. september 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe såpass nysjerrighet ja. Nei, festen gikk ganske dårlig den, men det snakker vi ikke om. Pausen er over og alt er i sin skjønneste orden nå. 9515609[/snapback] Ja?? ,ehheee. Fortell litt mer da, Vi sitter som sultne ulver her Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Okei da. Vel som dere alle vet, 15 år gamle jenter er jo ikke akkurat helt voksne enda, og ho kom dit dritings med venninna si. Ho sa ikke hei til meg en gang. Så jeg sa: Det er lov å si hei. Og så følte ho seg vel litt truffet når alle sa det samme. Og ho ble av en eller annen grunn forbanna og sa "Det er slutt, jeg orker ikke det her lenger" Eh... Jeg reagerte litt over kanten og kasta splitter ny telefon i veggen. Hun dro selvsagt med en gang, og så fort hun var hjemme, ringte ho og sa unnskyld og sa hun ikke mente noe av det ho sa og at ho ikke visste hvorfor ho sa det. En venninne av oss begge sendte henne en melding der hun skrev at nå må du bestemme deg, det er ikke mange som "mitt navn" som gidder å vente på deg sånn som det her. Du burde være glad du har han. Osv. osv. Kanskje det gikk opp for ho at jeg ikke kom til å gi flere sjanser på en måte. Som en av dere sa ovenfor; Be henne finne ut hva ho vil. Vi har det værtfall veldig fint igjen nå. Endret 17. september 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 gir deg en en eller to helgefyller før det der går til helvete igjen.. Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjempefint å høre at dere har fått det bra igjen , men hadde jeg vært deg hadde jeg fortsatt holdt meg litt "on guard" for å vite at hu ikke finner på noe tull Jenter i den alderen er nok meget interessert i å, hva skal vi si? utforske litt (ikke koffert tenking btw) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Være litt on-guard hvordan da mener du? Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Være litt on-guard hvordan da mener du? 9519975[/snapback] Kort sagt ha en liten oversikt hva hun driver med (ikke overbeskytte) men ha et ekstra øye ute siden hun akkurat har bæsja på leggen med de pause-greiene Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 :!: At jeg skal passe på om hun er på utkikk etter en ny en liksom? Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 :!: At jeg skal passe på om hun er på utkikk etter en ny en liksom? 9520061[/snapback] yes og at du beholder hennes oppmerksomhet så det ikke blir noe mer pause-tull Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Prøver på det. Vet ikke om du leste første posten min, men hun er værtfall veldig mye sammens med venner. Og etter denne episoden på festen så har vi faktisk vært mer sammen. Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Prøver på det. Vet ikke om du leste første posten min, men hun er værtfall veldig mye sammens med venner. Og etter denne episoden på festen så har vi faktisk vært mer sammen. 9520139[/snapback] Ah supert Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 SOunds GREAT: D eheheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå