LeifOlav Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei. Er det en måte jeg kan finne prosessene som er åpne, og viser i taskbar ved hjelp av ett program i vb 2005? Om det går vil jeg så at det skal bli mulig for brukeren av programmet og skjule de fra taskbar / vise dem i taskbar igjen. Takker for all hjelp jeg får Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) System.Diagnostics.Process <-- for å liste alle prosesser som kjører For å vise/skjule dem: http://www.codeproject.com/csharp/shoe_tray.asp Endret 30. august 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
LeifOlav Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 System.Diagnostics.Process <-- for å liste alle prosesser som kjører For å vise/skjule dem: http://www.codeproject.com/csharp/shoe_tray.asp 9393445[/snapback] takker for raskt svar. Er det på noen vis mulig å skille bort de prosessene som ikke vises i taskbar? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 takker for raskt svar. Er det på noen vis mulig å skille bort de prosessene som ikke vises i taskbar? 9393505[/snapback] Les linken jeg gav deg før du spør flere spørsmål du Lenke til kommentar
LeifOlav Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Finnes det noen smart måte for å vise en "spesifikk frame" i en webbrowser i vb 2005? Hvis jeg bare skal vise f.eks en play / stop button fra en radio nettside, hvordan skal det gjøres? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Finnes det noen smart måte for å vise en "spesifikk frame" i en webbrowser i vb 2005? Hvis jeg bare skal vise f.eks en play / stop button fra en radio nettside, hvordan skal det gjøres? 9398875[/snapback] Hva med å starte en ny tråd da dette spørsmålet er noe heeelt annet en topic i denne tråden...? Endret 31. august 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå