sparks Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du bruker flame-tonen, du bør bruke konstruktiv kritikk-tonen, MrNeeon. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du bruker flame-tonen, du bør bruke konstruktiv kritikk-tonen, MrNeeon. 9580450[/snapback] Ingen som har spurt om å få kritikk.. dette er bare en utblåsning av mine personlige meninger om et firma som latterliggjør alle som driver med webdesign Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har selv fått førsteutkaste til websiden, er noen småting som må forbedres men alt i alt så syns jeg at siden ser veldig bra ut og at dem i tillegg har klart å treffe bedrifts budskap på en perfekt måte MrNeeon: Greit nok at sidene ikke er så toppmoderne og fancy, men som regel så det ikke det kundene er ute etter det. Jeg for eksempel trenger en clean webside til å markedsfære bedriften å til dette gjør cateno's sider en super jobb! Og tviler veldig sterkt på om noen andre webutviklere klare å tilby en slik pakke: - Webside med 6 undersider - Logo - brukervennlig CMS - 1års hosting - Domene - Veldig bra support Til under 5000kr, men hvis du finner noen så vennligst gi meg beskjed Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har selv fått førsteutkaste til websiden, er noen småting som må forbedres men alt i alt så syns jeg at siden ser veldig bra ut og at dem i tillegg har klart å treffe bedrifts budskap på en perfekt måte MrNeeon: Greit nok at sidene ikke er så toppmoderne og fancy, men som regel så det ikke det kundene er ute etter det. Jeg for eksempel trenger en clean webside til å markedsfære bedriften å til dette gjør cateno's sider en super jobb! Og tviler veldig sterkt på om noen andre webutviklere klare å tilby en slik pakke: - Webside med 6 undersider - Logo - brukervennlig CMS - 1års hosting - Domene - Veldig bra support Til under 5000kr, men hvis du finner noen så vennligst gi meg beskjed 9580907[/snapback] Nei der har du nokk rett.. Men da lurer jeg, hvordan kan et firma som har en stabb på 8 designer (i følge daglig leder selv) tjene nokk penger? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 At dem har 8 designere tviler jeg ikke på, men godt spørsmål. 20sider * 5000 = 100 000 Noe som gir vær utvikler 12500mnd å da er ikke momsen og alt av annen utgifter trukket fra. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 At dem har 8 designere tviler jeg ikke på, men godt spørsmål.20sider * 5000 = 100 000 Noe som gir vær utvikler 12500mnd å da er ikke momsen og alt av annen utgifter trukket fra. 9582304[/snapback] + at du må ta med utviklerkostnader til CMS'et, utstyr og kontorlokaler + kanskje pensjon(?). Men husk nå på at hvordan de greier å få det så billig ikke spiller noen rolle. Det er prisen og kvaliteten på produktet de selger som er avgjørende for kunden. Pris er de i hvert fall gode på, men kvaliteten er dessverre ikke allverdens. Lenke til kommentar
phonz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 + at du må ta med utviklerkostnader til CMS'et, utstyr og kontorlokaler + kanskje pensjon(?). Firmaet eier en design og utviklingsavdeling som heter Cateno ASIA som holder til i Bangkok, Thailand.. Der gjøres det meste arbeidet med nettløsningene i samarbeid med norske prosjektledere - derav det suverent lave kostnadsnivået i forhold til andre aktører. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Forrige uke fikk vi andreutkastet på design til vår webside, og jeg er veldig fornøyd. Hvis jeg sammenlikner med andre sider som Cateno har laget, ser det ut som nivået er på vei oppover. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Om noen skulle finne på å vurdere Cateno i dag kan jeg informere om at ting ikke har bedret seg. Sitter her med et meget "average" design, vanskelig å gjøre sideendringer uten å måtte punge ut med høye timespriser(3 timers arbeids = 2500). Jeg bør med andre ord vente til at jeg sitter med endringer tilsvarende en 10timers arbeids, da blir det billigere for meg å kjøpe en ny webløsning. Ellers er min erfaring at de er lite kundeorienterte og har lav forståelse for kundens behov. "Lavkost" i førsteomgang, men ønsker man å endre noe(noe man ofte ønsker), da baller det fort på seg. Ikke å anbefale! Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Om noen skulle finne på å vurdere Cateno i dag kan jeg informere om at ting ikke har bedret seg. Sitter her med et meget "average" design, vanskelig å gjøre sideendringer uten å måtte punge ut med høye timespriser(3 timers arbeids = 2500). Jeg bør med andre ord vente til at jeg sitter med endringer tilsvarende en 10timers arbeids, da blir det billigere for meg å kjøpe en ny webløsning. Ellers er min erfaring at de er lite kundeorienterte og har lav forståelse for kundens behov. "Lavkost" i førsteomgang, men ønsker man å endre noe(noe man ofte ønsker), da baller det fort på seg. Ikke å anbefale! Hvilken side lagde se for dere?? Lenke til kommentar
RBI Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Om noen skulle finne på å vurdere Cateno i dag kan jeg informere om at ting ikke har bedret seg. Sitter her med et meget "average" design, vanskelig å gjøre sideendringer uten å måtte punge ut med høye timespriser(3 timers arbeids = 2500). Jeg bør med andre ord vente til at jeg sitter med endringer tilsvarende en 10timers arbeids, da blir det billigere for meg å kjøpe en ny webløsning. Ellers er min erfaring at de er lite kundeorienterte og har lav forståelse for kundens behov. "Lavkost" i førsteomgang, men ønsker man å endre noe(noe man ofte ønsker), da baller det fort på seg. Ikke å anbefale! Det du kommer med her er jo direkte løgn. Vi i RBI AS har vært kunde av Cateno i mange år, og kjøpt både hjemmeside, nettbutikk og e-post-tjenester. Alltid opplevd de som løsningsorienterte og dyktige. Vi har anbefalt deres tjenester videre til mange andre bedrifter, og de er like fornøyd. Jeg har ikke fått noen klager på mine anbefalinger. De må ha Norges beste priser på skreddersydd design. De har et veldig flott cms, hvor redigering gjøres veldig enkelt. De tilbyr gratis telefonsupport, og det er en god tjeneste vil jeg si. Å endre på hjemmesiden koster ingenting, da man gjør dette SELV! Om man skal bruke Cateno til å gjøre endringer, så sier det seg selv at man må ta betalt. Gjør et enkelt Google søk, så finner man mange flotte sider utviklet av Cateno; www.mediamenn.no www.hverdagshelten.com www.buildit.no www.oceanvisuals.no www.notar.no www.violante.no Jeg kommer til å fortsette med å anbefale Cateno til alle våre kunder og samarbeidspartnere. Det Tå kommer med her virker mer som en svertekampanje. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Godt mulig at de leverer en god tjeneste til dere. Men jeg ble som sagt ikke fornøyd. Ja, deres cms tillater redigering av tekst o.l, men ønsker man å utvikle siden videre med enkle design endringer(noe som for min del ble veldig omfattende da grunnarbeidet ikke var godt nok) da blir det fort mye dyrere enn om man har en god løsning fra starten av. Ikke få meg til å snakke om "mobil layout" og SEO... Sa du skreddersydd design? Nesten alle sidene har samme grunnleggende layout på forsiden. Toppmeny, med bilderamme som roterer 3-4 bilder. Endret 6. mars 2016 av Tå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå