mrElectric Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 E ute etter ny skjerm. syns glossy e drit digg, fordi det e så mye bedre svartfarge. men e det enkelt å oppdrive. Nei. Så koffor det egentlig? Og e det noen som har tips til matt skjerm som har utrolig bra svartfarge? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det spørs litt på selve skjermen, men jeg ville gått for matt om det i det hele tatt er å få tak i mer. Har det på min 20", og det er mye bedre å se på enn glossy på den bærbare. Alle merker blir synlig med glossy, og det er mye verre enn matt i sollys. Lenke til kommentar
mrElectric Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 men der igjen. fingermerker og div gjør ingenting, for de kan fjernes (kanskje ikkje riper, men men). Sol lys no problem. Greier fint å stenge det ute viss eg skal se film eller jobbe med bilder. Greien e at eg vil bruke den nesten som et tv. Men då e det bare iMac som leverer den typen skjermer. Ihvertfall det eg har fått inntrykk av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå