Effon Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ferdig med første skoledag, og henger fortsatt greit med Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 sikker på det? Lenke til kommentar
Pusburger Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ferdig med første skoledag, og henger fortsatt greit med Ja der kan du se, bare å holde fokus det, så går det som en lek.... Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg søkte på skolen nå i august, der søknadsfristen gikk ut 15.08.09. Ser at noen skriver at man får svar og kan bli inkallt til intervju kanskje bare en uke etter at fristen gikk ut. Nå har det gått over en halv måned, og jeg har ikke hørt noe. Ser det mørkt ut for meg da? Da blir jeg skuffet! Har hatt lyst til dette i 3-4 år nå! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg fikk svar etter nesten 3 måneder. Om du søker med forbehold om forkurs, be patient. Søkte 31. Januar og var først på helsesjekk forrige uke, nesten 8 måneder med venting, venting og atter venting. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det var jo litt betryggende å høre! Jeg har søkt med forbehold om forkurs, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Var du direkte kvalifisert, eller søkte du også forkurs? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så fort helsesjekken blir godkjent(alt var bra, men furst har vel ikke blitt ferdig med urinprøven) starter jeg med forkurs i oktober =) Tipper det går litt fortere for deg siden det skal være færre søkere og ikke en sommerferie som utsetter det enda mer. Lenke til kommentar
Thomor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg søkte på skolen nå i august, der søknadsfristen gikk ut 15.08.09. Ser at noen skriver at man får svar og kan bli inkallt til intervju kanskje bare en uke etter at fristen gikk ut. Nå har det gått over en halv måned, og jeg har ikke hørt noe. Ser det mørkt ut for meg da?Da blir jeg skuffet! Har hatt lyst til dette i 3-4 år nå! Lurer på om kanskje ikke dette er en god ting. Jeg har søkt før og da kom jeg ikke inn, men da fikk jeg brev allerede etter 2 uker at jeg ikke kom inn på skolen. Har søkt igjen, men har heller ikke hørt noe. Så håper på at det er en god ting. Håper bare ikke de har mye og gjøre og avslaget kommer seinere denne gangen. Lenke til kommentar
loke37 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke. Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang? Endret 6. september 2009 av loke37 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på helsesjekken ? Lenke til kommentar
Effon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på helsesjekken ? Mener å huske at jeg fikk svar på helsesjekken etter 2-3 dager eller deromkring. Lenke til kommentar
Thomor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke. Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang? Er nervepirrende å vente på svar. Da jeg snakket med skolen sa de ihvertfall at det var mange søkere denne gangen også. De sa ikke eksakt hvor mange. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke. Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang? 5-09 skal på introkjøring fra og med onsdag 9/9 Lenke til kommentar
Pusburger Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke. Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang? 5-09 skal på introkjøring fra og med onsdag 9/9 Spennende det der. Vi i kull 04-2009 skal på første øvelseskjøring fra og med neste mandag, og det er med litt skrekkblandet fryd. Men, det kan jo gå bra... Får jo bare håpe at loklære eksamen går i boks nå på fredag da. Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 05-09 hadde simulator for første gang i dag. Det var skøy! Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som skal begynne i November som har tatt kontakt med Nsb angående kontrakt under utdanninga enda, eller venter dere til etter skolestart? Lenke til kommentar
tmartinussen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som skal begynne i November som har tatt kontakt med Nsb angående kontrakt under utdanninga enda, eller venter dere til etter skolestart? Jeg skal begynne i November.. men har forstått det sånn at NSB tar kontakt med kullene... og snakker om kontrakter og slikt med oss... men rett meg gjerne om jeg tar feil... ! for da skal jeg ringe til NSB med en gang... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har lest tidligere i tråden at folk har gjort forskjellig, men de tar kontakt etter skolestart, det var ihvertfall den beskjeden vi fikk på informasjonsmøtet på skolen.. Over 1 uke siden jeg var inne og tok helsesjekken, men har ikke fått svar enda =S merkelig siden legen sa at alt var bra.. Lenke til kommentar
Rocknisse Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skal begynne i November.. men har forstått det sånn at NSB tar kontakt med kullene... og snakker om kontrakter og slikt med oss... men rett meg gjerne om jeg tar feil... ! for da skal jeg ringe til NSB med en gang... Stemmer bra. Nsb kommer opp på skolen og snakker med kullene. Deretter åpner de for søknader en viss tid på sidene sine. De påstår at ikke alle får kontrakt, men jeg vet da ikke om noen som ikke har fått... Lenke til kommentar
nadge Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 yes yes 3 mai braker det løs folkens .... amirite??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå