Gå til innhold

Noen på Jernbaneskolen her?


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søkte på skolen nå i august, der søknadsfristen gikk ut 15.08.09. Ser at noen skriver at man får svar og kan bli inkallt til intervju kanskje bare en uke etter at fristen gikk ut. Nå har det gått over en halv måned, og jeg har ikke hørt noe. Ser det mørkt ut for meg da?

Da blir jeg skuffet! :dontgetit: Har hatt lyst til dette i 3-4 år nå!

Lenke til kommentar
Jeg søkte på skolen nå i august, der søknadsfristen gikk ut 15.08.09. Ser at noen skriver at man får svar og kan bli inkallt til intervju kanskje bare en uke etter at fristen gikk ut. Nå har det gått over en halv måned, og jeg har ikke hørt noe. Ser det mørkt ut for meg da?

Da blir jeg skuffet! :dontgetit: Har hatt lyst til dette i 3-4 år nå!

 

Lurer på om kanskje ikke dette er en god ting. Jeg har søkt før og da kom jeg ikke inn, men da fikk jeg brev allerede etter 2 uker at jeg ikke kom inn på skolen. Har søkt igjen, men har heller ikke hørt noe. Så håper på at det er en god ting. Håper bare ikke de har mye og gjøre og avslaget kommer seinere denne gangen.

Lenke til kommentar

Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar :whistle:

Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke.

 

Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... :)

 

Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang?

Endret av loke37
Lenke til kommentar
Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar :whistle:

Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke.

 

Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... :)

 

Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang?

 

Er nervepirrende å vente på svar. Da jeg snakket med skolen sa de ihvertfall at det var mange søkere denne gangen også. De sa ikke eksakt hvor mange.

Lenke til kommentar
Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar :whistle:

Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke.

 

Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... :)

 

Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang?

5-09 skal på introkjøring fra og med onsdag 9/9 :)

Lenke til kommentar
Hei, godt å se at det ikke bare er meg som har ventet på svar :whistle:

Var i kontakt med skolen på fredag og de skulle prøve å bli ferdige med søknadene iløpet av neste uke.

 

Kansje det var ekstra travelt denne gang pga det startet nytt kull denne uka, men de skal vel ut på introduksjonskjøring neste uke så... :)

 

Er det forresten noen som vet hvor mange søkere det var denne gang?

5-09 skal på introkjøring fra og med onsdag 9/9 :)

Spennende det der. Vi i kull 04-2009 skal på første øvelseskjøring fra og med neste mandag, og det er med litt skrekkblandet fryd. Men, det kan jo gå bra... Får jo bare håpe at loklære eksamen går i boks nå på fredag da. :ermm:

Lenke til kommentar
Noen som skal begynne i November som har tatt kontakt med Nsb angående kontrakt under utdanninga enda, eller venter dere til etter skolestart?

Jeg skal begynne i November.. men har forstått det sånn at NSB tar kontakt med kullene... og snakker om kontrakter og slikt med oss... men rett meg gjerne om jeg tar feil... ! :) for da skal jeg ringe til NSB med en gang...

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne i November.. men har forstått det sånn at NSB tar kontakt med kullene... og snakker om kontrakter og slikt med oss... men rett meg gjerne om jeg tar feil... ! :) for da skal jeg ringe til NSB med en gang...

Stemmer bra. Nsb kommer opp på skolen og snakker med kullene. Deretter åpner de for søknader en viss tid på sidene sine. De påstår at ikke alle får kontrakt, men jeg vet da ikke om noen som ikke har fått...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...