Kåre K Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Både aftenposten, dagbladet og vg har klart å skrive togfører istedenfor lokfører Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det der blir jo som å la en flyvertinne få lande et passasjerfly fordi hun spør så søtt.. Lenke til kommentar
athlan73 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og der fikk jeg mail, arbeidspsykologisk test er bestått, intervju 15. april. Stian Lenke til kommentar
Effon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og der fikk jeg mail, arbeidspsykologisk test er bestått, intervju 15. april.Stian Når hadde du testen? Lenke til kommentar
athlan73 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og der fikk jeg mail, arbeidspsykologisk test er bestått, intervju 15. april.Stian Når hadde du testen? Mandag. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og der fikk jeg mail, arbeidspsykologisk test er bestått, intervju 15. april.Stian Når hadde du testen? Mandag. Ok. Jeg var der i går. Tror det gikk rimelig bra. Er et lite håp om å evt få mail i morgen da. Lenke til kommentar
Mjoellnir Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Både aftenposten, dagbladet og vg har klart å skrive togfører istedenfor lokfører Mulig pga at Flytoget kaller sine førere for Flytogførere.. Men i følge Togfremføringsforskriften er riktig tittel Lokfører! Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Både aftenposten, dagbladet og vg har klart å skrive togfører istedenfor lokfører Mulig pga at Flytoget kaller sine førere for Flytogførere.. Men i følge Togfremføringsforskriften er riktig tittel Lokfører! Enn så lenge. Etter 13. desember blir det vel bare "fører", om jeg har forstått de nye forskriftene riktig. Dessuten står det vel strengt tatt "lokomotivfører" i dagens forskrift Lenke til kommentar
Pusburger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Både aftenposten, dagbladet og vg har klart å skrive togfører istedenfor lokfører Mulig pga at Flytoget kaller sine førere for Flytogførere.. Men i følge Togfremføringsforskriften er riktig tittel Lokfører! Tja, tar man det stuntet der, kan man nok ikke kalle seg fører lenge heller... :!: Lenke til kommentar
Kåre K Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tipper han får jobb i NSB rimelig sjapt.. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da blir det intervju på meg den 21. april. Andre som har fått mail i dag? Lenke til kommentar
Rocknisse Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg iallefall fått første regning fra skolen, så da kan jeg vel være temmelig sikker på at jeg faktisk har kommet inn. Har liksom ikke helt gått opp for meg dette Lenke til kommentar
jhansen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da er det en time igjen til arb.psyk. Krysser fingrene Lenke til kommentar
andreasraff Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skal på intervju den 15 April! Så bare å krysse fingra og satse på at det går bra! Vet noen om det er mange som ryker ut på intervjuet, eller er man ganske sikra så lenge helsa er i orden og man er sånn noenlunde oppegående? Lenke til kommentar
jhansen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da var testen gjort. Gikk ikke saa veldig bra paa rød blaa strek testen. Tror ikke jeg gaar videre men er jo. Lov å haape. Lenke til kommentar
Kåre K Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Trikser med den testen er egentlig bare å hoppe over annenhver på slutten når det går så fort at det er umulig å få med seg alle. Lenke til kommentar
Pusburger Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da har jeg iallefall fått første regning fra skolen, så da kan jeg vel være temmelig sikker på at jeg faktisk har kommet inn. Har liksom ikke helt gått opp for meg dette Samme her. Men, det har nok ikke helt seget inn enda. Kanskje når jeg har pakket alle sakene, og er på vei til Oslo, at det da ringer en bjelle.... Lenke til kommentar
Tiger_Lily Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Både aftenposten, dagbladet og vg har klart å skrive togfører istedenfor lokfører Og i Dagbladet ble "Flytogvert" til "Flyvertinne" i siste setningen, ha ha ha Bra jobba! Lenke til kommentar
Kåre K Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dagbladet er jo heeelt på jordet, dikter jo bare opp ting. "Togførere i motgående tog fikk hakeslepp da de plutselig så to personer i førersetet på flytoget 4." For det første er det veldig vanskelig å se hvem/hva/hvor mange som sitter framme på flytoget. For det andre er det faktisk heeeelt normalt med 2 personer i førerommet. Hvis du får hakeslepp hver gang du ser 2 personer i et førerom så passer du rett og slett ikke som lokfører. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, konduktørene forsvinner jo inn der av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå