orang Skrevet onsdag kl 10:59 Del Skrevet onsdag kl 10:59 Håkon1111 skrev (11 timer siden): Blir det også tatt hørselstest? Ja, jeg måtte ta hørselstest i fjor. Lenke til kommentar
William_S Skrevet onsdag kl 11:27 Del Skrevet onsdag kl 11:27 Teller feks fag man har tatt opp og lastet opp som kompetansebevis på Samordna Opptak? Er jaggu ikke helt lett å bli klok på opptakskravene, men er vel ikke noe tillegg for realfag og alderspoeng etc her? Lenke til kommentar
Sykkeltyv Skrevet onsdag kl 11:38 Del Skrevet onsdag kl 11:38 Håkon1111 skrev (12 timer siden): Blir det også tatt hørselstest? Ja. Du blir sendt inn i en sånn boks. 😊 Du skal også gjennom EKG og pisseprøve. Og samtale med psykolog. Jeg brukte en halv dag der inne. Var så smånervøs. Så var det så veldig veldig stille der inne på venteværelse. Blodig alvor hele greia. Var helt mentalt utslitt etterpå. 😂 Jeg måtte ta av meg pulsklokka, for den slo stadig ut på høy puls 🤭 Lenke til kommentar
ThomasHansen Skrevet onsdag kl 14:32 Del Skrevet onsdag kl 14:32 2 hours ago, Sykkeltyv said: Ja. Du blir sendt inn i en sånn boks. 😊 Du skal også gjennom EKG og pisseprøve. Og samtale med psykolog. Jeg brukte en halv dag der inne. Var så smånervøs. Så var det så veldig veldig stille der inne på venteværelse. Blodig alvor hele greia. Var helt mentalt utslitt etterpå. 😂 Jeg måtte ta av meg pulsklokka, for den slo stadig ut på høy puls 🤭 Du har vel vært ute på ØV2 nu i januar. Hvilke foretak var du ute i på ØV1 og ØV2? Møtte en fra klassen din når jeg var på ØV1 hos GoAhead i Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå