Niram Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke forbered deg med annet enn nok søvn og en god frokost. Sørg for å være uthvilt Lenke til kommentar
Bergen1 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Skal også til test i morgen. Får ofre nattens VM kamper til fordel for nattoget fra Bergen. Får håpe lokføreren kjører pent og rolig. Lenke til kommentar
Sleipnir79 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Lykke til i dag begge to! Dette går nok bra :-) Lenke til kommentar
Utkikshest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på testene? Venter de til alle har vært gjennom? Lenke til kommentar
Sleipnir79 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du får vite om du har bestått ca en uke senere, skoleplass får man vel ikke vite om man har fått før i september eller oktober tror jeg. Lenke til kommentar
Frink Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg fikk et såkalt "binært svar" fra BHT (bestått / ikke bestått) fem dager etter testing, men slik jeg har forstått det får man ved bestått testing også tilbakemelding fra skolen i form av innkallelse til en informasjonsdag. Sistnevnte kommer dog etter fullført testrunde, noe som bør være unnagjort ila. juni. Lenke til kommentar
Utkikshest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ok. Er to uker siden jeg var inne nå. Får vel svar snart, da. Lenke til kommentar
Bergen1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 I boks :-) Føreren oppfyller kravene i henhold til førerforskriften § 9: x ja Lenke til kommentar
Sleipnir79 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Gratulerer så mye! Jeg måtte umiddelbart google paragraf 9 når jeg fikk den meldingen :-) Lenke til kommentar
Sleipnir79 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Heyhey, fikk nettopp mail hvor jeg ble tilbudt plass og ble innkalt til informasjonsmøte 15. september :) Lenke til kommentar
Sleipnir79 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 :grin2: Da sees vi nok den 15. september! :grin2: Lenke til kommentar
Utkikshest Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gratulerer folkens! Sees 15. september, ja! Lenke til kommentar
norlyset Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gratulerer alle sammen! Det er bare å glede seg Lenke til kommentar
Isnah Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei alle sammen! Først vil jeg si takk til alle som har bidratt med informasjon om Jernbaneskolen. Jeg lurte nok på det alle andre allerede har spurt om her, så jeg slapp å registrere meg for å spørre. Men nå følte jeg at jeg nesten måtte gjøre det for å takke godtfolket =) Har gleden av å meddele at jeg også fikk mail i går om at jeg har blitt tilbudt plass! Men noe av grunnen til at jeg skriver her er også fordi at jeg har blitt kalt inn til informasjonsmøte tirsdag den 16. september og ikke den 15. september som dere andre her. Er dette en glipp fra Jernbaneskolen, eller er vi faktisk så mange at disse informasjonsdagene må gjentas? 1 Lenke til kommentar
Utkikshest Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Gratulerer Isnah! Det er sikkert en del folk som skal på infomøte og de skal jo ha individuelle samtaler med alle. Har lest tidligere i tråden at det kan ta 20-30 minutter pr. person, så det kan godt hende at de derfor er nødt til å ta det i flere puljer. Du kan jo be de om å bekrefte datoen samtidig som du bekrefter oppmøte. Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har ett spørsmål: i 2008 var det mulig å ta forkurs hvis man hadde 5 års erfaring som T-banefører, går det ann å ta forkurs fortsatt (per 2014) Lenke til kommentar
oppegård Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Har ett spørsmål: i 2008 var det mulig å ta forkurs hvis man hadde 5 års erfaring som T-banefører, går det ann å ta forkurs fortsatt (per 2014) Nei, forkurs er det slutt på Lenke til kommentar
MrAndreson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det ordna seg for meg på NSB BHT-testene forrige uke! Noen andre som skal på informasjonsmøte den 16. september?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå