nominell Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tror det er mellom 50-60 kvalifiserte, så si 50 som møtte opp. Da vil det si at slutten av februar er noe å forholde seg til siden de tar inn 6 stk hver mandag virker det som. Lenke til kommentar
magb Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg var inne på en Onsdag Lenke til kommentar
nominell Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Da er det jo enda bedre Lenke til kommentar
PollyTurmiks Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Da var testen over for min del, og kan med glede si at jeg har bestått om jeg ikke har gjort noen grove feil ifølge psykologen! Fornøyd nå ja! Gratulerer til deg også! Var ikke så skummelt som vi hadde trodd, vel? Blir spennende fremover nå om man får skoleplass eller ei! Takk takk! Det var faktisk helt greie tester, litt roting her og der men nok til å stå iallefall! Vet ikke om det er mange flere som er kalt inn etter i dag jeg, men de skulle iallefall sende erklæring til skolen i løpet av uka, så om min gruppe var sist ute så kanskje vi hører noe snart Nå fikk jeg skikkelig sommerfugler i magen! Har vært veldig innstilt på å ikke høre noe før mars/april! Men vil selvfølgelig få vite det så fort som mulig Regner med at vi hører det før neste søknadsfrist iallefall, pratet med psykologen i dag om akkurat det, og ifølge han så er testene hans gyldige i 10 år og om det ikke skulle være plass til dette kullet, så skulle vi kunne søke til neste kull uten å måtte ta tester på nytt! Ja, fikk beskjed fra skolen om at intervjuet med dem vil foregå i mars eller april. Så vi får sikkert innkallelse en god stund i forveien *spent* Sa de noe om at de var ferdig med å teste? Jeg var på test en mandag og fikk attesten fredag på e-post. De er nok ikke ferdige med å teste, jeg skal inn imorgen Endret 5. februar 2014 av PollyTurmiks Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Da har jeg fått tilbud om plass!! HURRA! Lenke til kommentar
Onsøystasjon Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Da har jeg fått tilbud om plass!! HURRA! Vi ses på skolen! Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Da har jeg fått tilbud om plass!! HURRA! Vi ses på skolen! Så gøy! Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg også Når tror dere skolestart er? Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg også Når tror dere skolestart er? Juhu! Aner ikke.. Sikkert august/september/oktober - ish? Lenke til kommentar
nominell Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Har fått tilbud selv!! Infomøte 17 mars! Tror forresten vi må regne med november. Endret 16. februar 2014 av nominell Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har fått tilbud selv!! Infomøte 17 mars! Tror forresten vi må regne med november. Herlig! Jaja, har ikke noe å si for meg når vi starter! Er bare glad for å ha fått plass Lenke til kommentar
nominell Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Helt enig! Tar en tur til uka opp til grorud, så jeg får sjekket hvor det er og slikt tenker jeg. Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Helt enig! Tar en tur til uka opp til grorud, så jeg får sjekket hvor det er og slikt tenker jeg. så lurt Jeg bor i Trondheim, så må bare ta det på sparket den 17. :O men tror ikke det skal være så vanskelig å finne frem Lenke til kommentar
nominell Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Blir litt værre med en svipptur ned da ja, men da sees vi sikkert på grorud stasjon den 17 om du tar lokaltoget fra oslo. Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Blir litt værre med en svipptur ned da ja, men da sees vi sikkert på grorud stasjon den 17 om du tar lokaltoget fra oslo. Sender deg en privat melding jeg! Lenke til kommentar
ssd- Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Noen som vet sånn ca hvor lang tid informasjonsmøtet varer? Når kan man regne med å dra hjem denne dagen? Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) alle skal ha en individuell samtale med skolen så hvis du er sist inn der så kan det drøye til 15.00 Endret 21. februar 2014 av Yommt Lenke til kommentar
Onsøystasjon Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Er det noen som vet noe om feriene på skolen. På nettsidene står det bare "Skolen følger ikke det ordinære undervisningsåret, men studentene har fri i julen, i forbindelse med påske og sommerferie." Kunne særlig vært greit å vite hvor lang sommerferien er. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tidligere i tråden var den en link der man kunne finne hele studieplanen ned til minste detalje hvis man vet hvilket kull man skal gå. Jeg starter 5. mai i år og har også nylig fått tilsendt et sammendrag av studieplanen for vårt kull. Vet ikke om feriene er lik for alle kullene, men vi fått oppgitt: Sommerferie: 24.06.14 - 03.08.14 Juleferie: 19.12.14 - 04.01.15 Påskeferie: 28.03.15 - 06.04.15 Sommerferie: 20.06.15 - 02.08.15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå