Hansiii Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg sliter med at bildet blir fullt av gråe vegger når jeg spiller, det skjer vanligvis etter et kvarter og fortsetter fram til boksen låser seg. Hvis jeg restarter den skjer samme greiene igjen etter en stund. Men jeg kan fint la et spill stå i timevis, men når den da laster inn nye teksturer/gemoetri skjer det samme igjen, så kanskje det er noe feil med grafikkminne/gpu. Vil jeg få dette repapert gratis eller bure jeg fremkalle rødring og så sende den inn med det? Fungerer det fortsatt å kjøpe en Xbox på elkjøp og bruke den mens min er inne til rep., for så å returnere den når jeg får min tilbake? Endret 31. august 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
veluci Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 er boxen din moddet eller åpnet?? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette har skjedd i Halo 2 til meg, men ingen andre spill... Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) er boxen din moddet eller åpnet?? 9393028[/snapback] Neida, helt orginal. Den var inne til rep etter rødring i januar i år, men det var før den nye kjøleribben. Og det skjer i alle spill Endret 30. august 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Defekt skjermkort på et eller annet vis? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Tror jeg ringer til MS i morgen, regner med jeg får gratis reperasjon, men siden det kommer så mange spill nå i september trenger jeg en "låne" xbox fra elkjøp, noen som har gjort dette før? De har jo 30-dagers retur, men vil bare forsikre meg om at det også gjelder xbox 360. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Dette har skjedd i Halo 2 til meg, men ingen andre spill... 9393036[/snapback] Det har skjedd meg også det viser liksom grått og nesten hele lvlen(det gråe viser lvlen) men vis du tar selvmord 1-2 ganger forsvinner det i den matchen iallefall men så var den gammle xbox 360en min helt syk også da... PS Hansiii vis du har kjøpt den på elkjøp og har kveteringen enda leverer du den inn og får en ny gratis det fikk iallefall jeg .. (men da hadde jeg røde lys og problemer med disken og litt sånt:P) så spørs det også om du har hatt den mer en 1 år eller noe sånt.. hadde min ca 4-6 mnd husker ikke helt , men nå har jeg iallefall ny Endret 31. august 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Dette har skjedd i Halo 2 til meg, men ingen andre spill... 9393036[/snapback] Det som skjer i Halo 2 kalles ghost image Det er en kjent bug i emulatoren til Halo 2 i X360. Men trådstarter: Det du opplever kommer nok av noe annet vil jeg tro. Så vidt jeg vet så forekommer bare ghost image i Halo 2 emulatoren å ingen andre spill. Iallefall ikke originale 360 spill Endret 31. august 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Kjøpte ikke xbox'en på elkjøp så det går ikke. Ingen som har testet å kjøpe en xbox på elkjøp tidligere for så å levere den tilbake innen 30 dager? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Kjøpte ikke xbox'en på elkjøp så det går ikke. Ingen som har testet å kjøpe en xbox på elkjøp tidligere for så å levere den tilbake innen 30 dager? 9397457[/snapback] Det går iallefall an på spill så hvorfor ikke xbox? men JEg tror du bør ha en god begrunnelse EDIT: aktiv leif Endret 31. august 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
exmx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tror jeg ringer til MS i morgen, regner med jeg får gratis reperasjon, men siden det kommer så mange spill nå i september trenger jeg en "låne" xbox fra elkjøp, noen som har gjort dette før? De har jo 30-dagers retur, men vil bare forsikre meg om at det også gjelder xbox 360. 9395666[/snapback] Hvis du har planer om å kjøpe en xbox hos elkjøp, så levere den inn før 30 dager så ,å du være klar over at du meste sannsynlig vil få en tilgodelapp på den. Nå er ikke jeg helt sikker, men den 30 dagers retur retten de har betyr nødvendigvis at du får pengene tilbake. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror jeg ringer til MS i morgen, regner med jeg får gratis reperasjon, men siden det kommer så mange spill nå i september trenger jeg en "låne" xbox fra elkjøp, noen som har gjort dette før? De har jo 30-dagers retur, men vil bare forsikre meg om at det også gjelder xbox 360. 9395666[/snapback] Hvis du har planer om å kjøpe en xbox hos elkjøp, så levere den inn før 30 dager så ,å du være klar over at du meste sannsynlig vil få en tilgodelapp på den. Nå er ikke jeg helt sikker, men den 30 dagers retur retten de har betyr nødvendigvis at du får pengene tilbake. 9401083[/snapback] "Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering" Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Tror jeg ringer til MS i morgen, regner med jeg får gratis reperasjon, men siden det kommer så mange spill nå i september trenger jeg en "låne" xbox fra elkjøp, noen som har gjort dette før? De har jo 30-dagers retur, men vil bare forsikre meg om at det også gjelder xbox 360. 9395666[/snapback] Hvis du har planer om å kjøpe en xbox hos elkjøp, så levere den inn før 30 dager så ,å du være klar over at du meste sannsynlig vil få en tilgodelapp på den. Nå er ikke jeg helt sikker, men den 30 dagers retur retten de har betyr nødvendigvis at du får pengene tilbake. 9401083[/snapback] "Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering" 9404481[/snapback] Burde jo ikke være noe problem da, regner med jeg gir det et forsøk Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg ga håndkle trikset et forsøk og det virker som det har kurert problemet, ihvertfall midelrtidg. Det er utrolig hvor mye lyd viftene kan lage når 360'en blir desperat etter luft, de bråker drastisk mer enn DVD-spilleren gjør til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå