Mr. Fiskum Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har du fått det der gjentatte ganger? Jeg fikk noe sånt når jeg skulle spille en gang, jeg restartet steam, alt fint Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det skjer hver gang. Har prøvd å restarte hele pc-en. Men funker ikke. Kan det være jeg som gjør noe feil? Slik gjorde jeg det: 1. Installerte HL2. 2. Installerte Synergy 2.3 3. Oppdaterte Synergy til 2.5 beta. 4. Prøvde å spille. Men det funka ikke. Tipper det er jeg som gjør noe feil. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det skjer hver gang. Har prøvd å restarte hele pc-en. Men funker ikke. Kan det være jeg som gjør noe feil? Slik gjorde jeg det: 1. Installerte HL2. 2. Installerte Synergy 2.3 3. Oppdaterte Synergy til 2.5 beta. 4. Prøvde å spille. Men det funka ikke. Tipper det er jeg som gjør noe feil. Hvordan skal jeg gjøre det? Hva er feilmeldinga du får? Det pleier å hjelpe å lage en snarvei til spillet på skrivebordet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det skjer hver gang. Har prøvd å restarte hele pc-en. Men funker ikke. Kan det være jeg som gjør noe feil? Slik gjorde jeg det: 1. Installerte HL2. 2. Installerte Synergy 2.3 3. Oppdaterte Synergy til 2.5 beta. 4. Prøvde å spille. Men det funka ikke. Tipper det er jeg som gjør noe feil. Hvordan skal jeg gjøre det? Hva er feilmeldinga du får? Det pleier å hjelpe å lage en snarvei til spillet på skrivebordet. Se på forige side. Der ser du feilmeldinga. Har snarvei på skrivebordet Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hmm, rart. Prøv å fjern spillet fra steam og legg det inn igjen da? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Må man ikke legge inn versjon 2.4 før 2.5? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hmm, rart. Prøv å fjern spillet fra steam og legg det inn igjen da? Mener du reinstallere HL2? Må man ikke legge inn versjon 2.4 før 2.5? Det var det jeg gjorde. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, bare fjern synergy og prøv å installere det på nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå