DennisDanielsen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) allais.. jeg hadde vert borte fra pc'n i 10 min. jeg var avlogga imens og da jeg kom tilbake og skulle logge på var passordet feil.. jeg prøvde en rs, det funker nesten alltid mot alt men ikke denne gangen, plutselig var brukeren min borte. det er ingenting å logge inn på. wtf har skjedd?? edit: administrator er også borte Endret 30. august 2007 av DennisDanielsen Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ingen som aner hva jeg må gjøre?!? 9394414[/snapback] Du hadde innloggingsvindu med brukere du kunne trykke på? Nå har du kun et vindu der du må skrive inn brukernavn og passord? Så hvis du skriver brukernavnet og passord slik det var ment så skulle du i såfall komme inn. Har du prøvd å starte om maskina? Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ingen som aner hva jeg må gjøre?!? 9394414[/snapback] Du hadde innloggingsvindu med brukere du kunne trykke på? Nå har du kun et vindu der du må skrive inn brukernavn og passord? Så hvis du skriver brukernavnet og passord slik det var ment så skulle du i såfall komme inn. Har du prøvd å starte om maskina? 9394557[/snapback] det er ikke problemer... se bilde så skjønner du.. heler den driten jeg skriver passordet i er borte.. helt blått på høyresiden Uten_navn.bmp Endret 30. august 2007 av DennisDanielsen Lenke til kommentar
lasr Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Prøv "Ctrl-Alt-Del" to ganger kjapt- da burde du få opp dialogboksen for pålogging. LASR Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 har prøvd.. funker ikke... min bruker er låst. og kommer ikke inn på amdinistrator Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Starte i safemode? 9395137[/snapback] jepp, fungerer ikke.... Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har du installasjons cdn? du kan jo kjøre reperasjonsfunksjonen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå