Moritz Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hei, ønsker kanskje et par kommentarer på ett bilde. Bildet er vinduer på et pent bygg jeg liker og renheten det presenterer liker jeg. Hva med dere? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg likte dette, enkelt med delikate duse farger og skarpe kontraster. Mon tro om det ikke hadde blitt enda bedre om du kuttet vekk den nederste delen av bildet, omtrent til rett over der man kan skimte de to stagene som møtes i en krok? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Det er nok litt rart at en slik uttalelse kommer fra meg, men jeg plages også av de stagene som man kan skimpe i nederste vindu. Tror jeg ville forsøkt å lime inn litt fra de andre vinduene før jeg hadde croppet det bort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Kan jo såklart ikke være enig med PMnormal. Jeg synes faktisk at stagene gav en illusjon på dimensjoner i bildet. Kunne heller tenkt meg en ramme som "brekker" fargene ...? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Mange tøffe partier i dette bildet, jeg lekte meg litt med en crop av øverste venstre hjørnet, det ble abstrakt men ganske stilig. Lenke til kommentar
Moritz Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Enig, de stegene kan være plagsomme for enkelte. Men det nederste partiet der den diffuse, grønne fargen kommer inn, er i mine øyne veldig vakkert. Kan vel fikse det i ps senere. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg plages av at det er ubrennt, er klar over at sikkert er umulig å ikke få det utbrennt, men alikevell plager det meg.. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vet at utbrent er årets moteord, men det er ikke noen utbrente partier i dette bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg vet at utbrent er årets moteord, men det er ikke noen utbrente partier i dette bildet. 9407216[/snapback] Det er nok heller en del brukere med feiljusterte skjermer der ute. Har et par eksemplarer selv Jeg liker bildet, men har ingen spesielle meninger selv... Jeg dog har ikke problemer med stagene i det nederste vindu Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå