Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskinen restarter under oppstart

Anbefalte innlegg

hei

jeg har nettopp hatt problemer med nettverkskortet mitt. det som skjedde var at jeg fikk bluscreen dersom kortet ble belastet over lengre tid, f.eks. ved nedlastning av større filer

på denne bluescreenen jeg fikk opp stod det en masse greier, bla at det var no galt med en driver som het A3AB. dette fant jeg ut at var driveren til nettverkskortet, og jeg bestemte med derfor for å oppdatere driveren. det jeg gjorde var å gå inn i startmenyen-kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling, og markerte nettverkskortet og trykket på oppdater driver. windows begynte prosessen, men da den var ferdig, og jeg skulle til å trykke på "fullfør" restartet maskinen seg :thumbdown: '

jeg ventet på restarten (ganske forvirra), så kom jeg inn i windows, men rakk bare akkurat å skrive inn passordet på brukeren min før samme greia skjedde en gang til... og slik fortsetter det

er det noen som kan hjelpe meg??

på forhånd, takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å laste ned nyeste driver på en annen maskin, starte i sikker modus og oppdatere driveren fra en usb flash stick elns?

9403557[/snapback]

får ikke starta i sikker modus... prøvd å trykke f8 under hele oppstarten, men kommer ikke opp no... det eneste som kommer er at jeg kan boote fra cd o.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har fått fikset pcen nå, men bluescreenproblemet fortsetter, noe som betyr at jeg ikke kan laste ned noe som helst uten å holde konstant oppsyn med pcen... veldig irriterende..

noen som har noe forslag, har snakket med en datakyndig kar, som sa at det kanskje kunne være hardware feil, men er det noen som vet noe mer??

takk for all hjelp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...