ztiw0b Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei Jeg har et problem med min nyinnstallerte (etter at den kræsjet, så den er jo ikke ny egentlig:P ) stasjonære maskin og det er at jeg ikke klarer å finne driver og sånn til den, og den har da følgelig heller ikke internett. For det første så lurer jeg på hvordan jeg skal kunne vite hva slags drivere jeg skal laste ned, også fra hvor. Pc'n er selvkomponert så har ingen sånne cd'r som pleier å følge med når man kjøper data. Takker på forhånd Lenke til kommentar
TAS Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Har du ikke driver cd`n til hovedkortet,skal ligge der. Edit:Leste ikke att du hadde skrevet,du har ikke cd.Glem det jeg skrev. Endret 30. august 2007 av TAS Lenke til kommentar
ztiw0b Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 oki jeg skal glemme det:P hehe men takk for at du svarte anyways:) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Prøv å laste ned SIW som kan kjøres fra en minnepenn. Begynn med Chipsett drivere deretter resten av HW komponentene som feiler. Endret 31. august 2007 av trn100 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Pc'n er selvkomponert så har ingen sånne cd'r som pleier å følge med når man kjøper data. 9392663[/snapback] Nå pleier det følge med CD på hovedkortet - har du prøvd å finne den? [forutsetter at nettverkskortet er inegrert på hovedkortet] Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
ztiw0b Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hei Jeg søkte meg litt rundt på hovedkortet som du sa, og jeg fant denne siden: http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_win2k_4.27.html Og etter at jeg hadde innstallert denne så fungerte alt, takk så meget:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå