Konstantin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Har et Intel PRO/Wireless 2200BG (laptop), som sluttet å fungere etter en systemkrasj. Finner ikke lenger det trådløse nettverket. I tillegg klarte jeg å avinstallere driveren (og dermed også kortet?), og finner det nå ikke igjen i Enhetsbehandling. Noen som kan hjelpe? har XP EDIT: Nå er nettverkskortet installert på nytt, uten at det hjalp noe særlig.. Endret 30. august 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 har du lagt inn drivern eller finner du den ikke? Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 har lagt inn den nyeste driveren. Når jeg høyre-klikker på ikonet og trykker Reparer, så deaktiveres og aktiveres det trådløse nettverkskortet, men når det skal koble til det trådløse nettverket får jeg opp feilmeldingen: Kan ikke fullføre reparasjonen... Dette har fungert utmerket før, men altså ikke nå.. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Nettverkskortet er aktivert, finnes det noe annet jeg kan ha glemt å aktivere? EDIT: Installerte denne driveren: http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...3&DwnldID=13000 Endret 30. august 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hva? Jeg kan ingenting om data. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei! Såfremt du er sikker på at du installerte rett driver er det en viss fare for at noe er galt med nettverkskortet. Likevel tror jeg at du kan løse problemet om du avinstallerer nettverkskortet, restarter og legger inn på nytt. Av og til må Windows ha et par forsøk for å forstå tegningen..... Lykke til, torfinn Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Får prøve det.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 som sagt trykk kontrollpanel>system så sjekker du om du har 32 eller 64 bits operativ system driveren støtta bare 32 bits Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hvor står det? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvor står det? 9398172[/snapback] faen jeg har vel susa litt nå du må evt laste ned everest Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Under Operativsystem kjernetype står det Uniprocessor Free (32-bit).. Vet ikke om det var det du mente? Lenke til kommentar
Britneysbreast Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvilen type PC har du? Husk også at enkelte produkter krever en spesiellt anpasset driver fra selskapet som har byggd pcen din. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Spesifikasjoner: Laptop Tundra Computers Intel Pentium 1.80GHz 512MB RAM XP Professional versjon 2002 SP2 Mulig jeg har prøvd med feil drivere, vet ikke. Vurderer å formatere, noen som tror det hjelper? EDIT: Testa nettet med en annen bærbar, så det er ikke nettet det er noe feil med. Endret 31. august 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ga opp, kjøpte et USB-nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå