Gå til innhold

kamera stativ til NV-GS500?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale mitt stativ, som er et Benro KH.25, det er oljedempet og koset 1500,-

 

http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=73468

 

(Informasjon på fotovideo er feil, er 155cm høyt, men veier også 3kg).

 

Jeg lurer bare på hva du skal med stativ til snowboard filming. Jeg har ikke erfaring med det, men trodde det var mer actionfylt filming, sånn som å følge etter på ski osv, men correct me if i'm wrong, det ville ikke vært første gangen

Lenke til kommentar

takk takk:) skal ta en titt på det... Skal bruke stativet til å få en smooth overgang når jeg skal stå på litt avstand til hopp osv. pluss at vi kjører sykt mye street rails og andre fete ting rundt om i byen, så da er det greit med stativ. osv osv.. kunne sakt mye om det, men du skjønner sikkert :D

Lenke til kommentar
Velbon CX-686 er et godt stativ spesielt beregnet på video, og koster lite (ca. 7-800 kroner) i forhold til stabilitet og kvalitet.

 

Bæreveske følger med.

 

Link her

9400817[/snapback]

 

Det er det der jeg har ja...

 

Mitt stativ heter Velbon C-600, men det er det samme tror jeg..... det stod i clas ohlson katlogen at det skulle heter C-686, med det var bare C-600 som lå i hylla... :hmm:

Lenke til kommentar
Mitt stativ heter Velbon C-600, men det er det samme tror jeg..... det stod i clas ohlson katlogen at det skulle heter C-686, med det var bare C-600 som lå i hylla... :hmm:

C-600 er nok en noe rimeligere (eller eldre?) variant tror jeg. Har ikke erfaring med den, men så lenge man har dempet hode, så er det sikkert et fullgodt videostativ det også.

Lenke til kommentar
Mitt stativ heter Velbon C-600, men det er det samme tror jeg..... det stod i clas ohlson katlogen at det skulle heter C-686, med det var bare C-600 som lå i hylla... :hmm:

C-600 er nok en noe rimeligere (eller eldre?) variant tror jeg. Har ikke erfaring med den, men så lenge man har dempet hode, så er det sikkert et fullgodt videostativ det også.

9411804[/snapback]

 

Det kostet like mye, og har akkurat de samme spessifikasjonene og ser nesten helt likt ut.

 

Når jeg ser etter så har de begynt å kalle det for C-600 på nettbutikken dems..her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...