Gå til innhold

Forbrukerråd VS nettbutikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbrukerrådet er et veiledende og rådgivende organ, som synser og hjelper deg med evt mekling i vanskelige saker. De har ingen makt utover dette, men har du tatt kontakt med forbrukerådet og det ikke fører fram mot nettbutikken, så kan du ta saken inn for forbrukertvistutvalget, og DE har makt til å dømme i saken :).

Lenke til kommentar

Takk takk, jeg har ventet i snart 2mnd og ikke fått pc`n min tilbake eller fått høre fra butikken.. Men saken er levert til FRåd.. Så det er bare å vente vel..! takk 4 hjelpen

 

 

Forbrukerrådet er et veiledende og rådgivende organ, som synser og hjelper deg med evt mekling i vanskelige saker. De har ingen makt utover dette, men har du tatt kontakt med forbrukerådet og det ikke fører fram mot nettbutikken, så kan du ta saken inn for forbrukertvistutvalget, og DE har makt til å dømme i saken :).

9395725[/snapback]

Endret av olafhans
Lenke til kommentar

Levert en bærbar pc og aldri fått tilbake igjen.! 3 gange samme feil men ikke noe god fisk av netshop rep. ... ! Samme feil 3 gang + at den ene gange sa de at det var HDD, og det måtte jeg bytte og betale for..!! Lei av netshop og anbefaler å ikke handle der, kjempe dårlig serveice..! h

 

 

Hva er problemet da?

9400055[/snapback]

Lenke til kommentar

Takk takk, jeg har ventet i snart 2mnd og ikke fått pc`n min tilbake eller fått høre fra butikken.. Men saken er levert til FRåd.. Så det er bare å vente vel..! takk 4 hjelpen

 

 

2 månder bare? hehe jeg måtte vente 5månder på min bærbarpc/skolepc og når jeg fikk den tilbake gikk det 2-3dager så funka ikke lyden :(

 

Fikk penga tillbake :)

Lenke til kommentar

Hm..jag fick 3 månader med Lefdal, forbrukerrådet är toppers! Fant dette på deras hemsida:

 

Verkstedet kan bare ta betalt for undersøkelsen eller reparasjon dersom feilen skyldes deg. Er det snakk om en reklamasjonssak, skal du ikke legge ut penger.

Reparatøren plikter å vurdere om feilen skyldes dårlig kvalitet, eller om du har brukt maskinen feil.

 

Men betalde du før hårddisken?

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

Det gjorde jeg vet du, men på forbrukerråd fikk jeg beskjed at jeg skal ha pengene tilbake hvis det vise seg at pc har vært dårlig helle tide..!

Det har vært bare 2 uker etter jeg kontakta *Fråd..!! så det er bare å vente..

 

 

Hm..jag fick 3 månader med Lefdal, forbrukerrådet är toppers! Fant dette på deras hemsida:

 

Verkstedet kan bare ta betalt for undersøkelsen eller reparasjon dersom feilen skyldes deg. Er det snakk om en reklamasjonssak, skal du ikke legge ut penger.

Reparatøren plikter å vurdere om feilen skyldes dårlig kvalitet, eller om du har brukt maskinen feil.

 

Men betalde du før hårddisken?

9406454[/snapback]

Lenke til kommentar
Levert en bærbar pc og aldri fått tilbake igjen.! 3 gange samme feil men ikke noe god fisk av netshop rep. ... ! Samme feil 3 gang + at den ene gange sa de at det var HDD, og det måtte jeg bytte og betale for..!! Lei av netshop og anbefaler å ikke handle der, kjempe dårlig serveice..! h

 

 

Hva er problemet da?

9400055[/snapback]

9406334[/snapback]

 

Pussig,handler for store summer dær siden jeg bygger maskiner for mange personer,har utrolig med returer og alt går glatt.

Hadde alt i verden gått like greit,ja da hadde ting vært enkelt :)

 

MAO, som du ser er virkeligheten forskjellig,noen kommer uheldig ut andre ikke,men uansett er det netbutikken som er uhyret for vi kunder har vel ikke feil,vi er vel aldrig ufine og kravstore, er vi vel :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...